22.05.2013 г., 10:29 ч.

Един месец приключение - 2 част 

  Проза » Фантастика и фентъзи
767 0 0
2 мин за четене

2. При Крум

 

Те тръгнаха от Красна поляна към Люлин, където работеше и живееше споменатият Крум. Той бе около 25-годишен, висок мъж, треньор и шампион по карате до за България, държеше и оръжеен магазин в блока под апартамента си. Те пристигнаха, позвъниха на звънеца, изчакаха, но не получиха отговор. Тогава позвъниха пак, но по - продължително.

- Кой е? - чу се питане.

- Свой - отговори Ники.

Вратата се отвори, отвътре се показа Крум с насочен 33–ти калибър револвер към нощните посетители.

- Ей, това не е нужно, все пак се познаваме. - каза Иван.

- Влезте да се видим, че отдавна не сте идвали! - каза Крум.

Когато влязоха, те започнаха да разглеждат. Из цялата къща бе пълно с всякакви оръжия, картини, купи и медали, разни трофейни животни.

- Само по-тихо, защото жената и детето спят, а не са свикнали на среднощни гости. - каза Крум.

- Защо Колт 45 Магнум револверът е в рамка? - попита Ники.

- С него убих първата си мечка гризли, с един патрон – затова - му отвърна Крум.

- Дойдохме да те питаме какво мислиш за днешните убийства - някаква лъжа или истина? Какво ли би могло да е? - попита Иван.

- Хм, как да ти кажа, истина е, но не е човек, нито котка, прилича на нещо по-бързо и по-голямо. Например динозавър велосираптор, но не би могло да е, все пак от 65 милиона години ги няма, пък сега да се появят... Все пак е мистерия. Какво мислят другите, Кирчев? - каза Крум.

- Сега се прибирам и не знам. Сега ще звънна на Иво полицая.

- Имаш ли от хубавата ракия? Още ли си на същото ниво, братовчеде, или вече остаря, че скоро не сме се пробвали кой по-добре се бие? - каза Ники.

- Сега не ми е до бой, а ракия има. Първо искам да разбера какво убива в града, после ще ходим в залата да се пробваме. Искаш ли домашно сирене?

- С удоволствие, брат’чед - каза Ники.

- Иво Полицая потвърди твоята версия – каза, че ще мине след малко и той не знае какво е. Не е нищо познато, според него са извънземни... Ще трябва да го хванем преди да убие още хора. А,  Крумчо, дали мафията ще знае нещо?

- Ще ги попитам, но не обещавам.

- Е, вече сме готови за приказка, я кажи колко пари струват  един АК-47, един Колт Магнум 45 револвер, 2 гранати, един нож и бронежилетка, за да се подготвя за всеки случай. Разрешително имам. - каза Ники.

- Долу е магазинът, не тук - каза Крум, с леко потръпване, чудейки се какво е намислил братовчед му.

- Не ни трябват оръжия, а идея какво е и само да го спрем, не да го унищожим до крак, както Райд прави с хлебарките. - каза Иван.

- Може би си прав, ще разпитам и ще видим. - каза Крум.

- Айде да почваме пиенето, малко да разпуснем, че след 5 часа почвам в службата работа, пък колата ми е при Ванката. - каза Ники.

- Добре, съгласен съм, утре продължаваме с мисленето - каза Иван.

Тогава се почука на вратата, Крум изкара пистолета и отиде да види кой е. Оказа се Иво Полицая. Той бе бивш съученик на Иван с подобна височина, но много по-внушителна фигура. Красиво лице и дълга буйна коса. 

Те продължиха така да почиват до сутринта с чаша в ръка и сирене в уста.

© Иван Д Кирчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??