24.05.2013 г., 9:41 ч.

Един месец приключение - 3 част 

  Проза » Фантастика и фентъзи
609 0 0
2 мин за четене

3. Убиецът

 

Както те си мислеха, убиецът бе необикновен, от друго време и свят. Той бе създаден от хора, чиято цел бе унищожение. Те не мислеха за бъдеще, а за пари и власт над някого, не ги интересуваше нищо друго освен абсолютната власт.

Той пристигна със самолет в Сибир, оттам отплава към затънтен остров, за да докладва на своя шеф какво е видял и направил. Пристигна 3 дни след тези случки при шефа си. Друг такъв убиец дойде от Америка с подобен доклад.

 Шефът им бе Чък,  около 50-годишен старец с добре оформена фигура, със зъл и подъл поглед. Когато се върна и получи информацията, той свика събрание.

- Драги приятели, американци и руснаци! Събрах ви тук, за да чуете първия доклад от нашите двама бойци.

- Първият - оцелели индивиди, които е срещнал - 0, съпротивлявали се - 10, никакви поражения върху него. Вторият - оцелели индивиди, които е срещнал - 0, съпротивлявали се - 0, поражения по него - 0.

- Ура! - викнаха всички в един глас.

- А какви бяха целите му? - попита дребен мъж с очилца.

- Полицаи, агенти, треньори на бойни спортове. - отговори Чък.

- В кои страни бе проведен тестът? - попита същият мъж.

- В България и Америка. - бе отговорът.

- И къде имало 0 съпротива?

- В Америка.

- Пратете третия в Русия, там да видим как ще е, а другите двама - в Германия и Франция, след като си починат малко - нареди мъжът с очилцата.

- Добре, мистър Хук, ще опитаме и там. Имате ли други въпроси? - каза Чък.

- Да, за какво е толкова голяма армията ни? - попита младо момче.

- За по-голяма сигурност, ще всяваме страх навсякъде, а и ако наистина идват извънземни, искам да съм най-подготвеният! Други въпроси?

Никой не попита.

- Заседанието приключи, скоро пускаме новите версии в армията ни, тогава ще видим какво ще е положението. - каза Чък.

Всички се разотидоха.

- Мистър Хук, изчакайте ме. - каза момчето.

- Няма проблем, господин Стояне.

- Какво мислите, за какво е тази армия? - попита Стоян.

- За защита и нападение! - каза Хук.

- Но защо я тествате в разни страни, върху невинни хора?

- Това е в допустимите жертви, нещо друго? - каза Хук.

- Не , приятен ден, аз отивам да работя.

- И на вас приятен.

© Иван Д Кирчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??