28.02.2019 г., 15:26 ч.

 Един незабравим"онлайн" романс Част 2 

  Проза » Еротична
1088 1 2

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

Произведение от няколко части « към първа част
4 мин за четене

След доста време най-накрая двамата се разбраха да се видят . Тя се чудеше какво да облече и  къде ще я води. Отвори гардероба и извади малката, черна рокля. Тя беше добър избор за почти всичко.

- Хмм. Ако ме заведе в парка ще изглеждам глупаво. Ще си помисли, че съм се нагласили специално за него... Ще изглеждам нелепо! Неее! - помисли си тя. - Ще облека нещо по- обикновено. Не искам да мисли, че съм хлътнала по него. 

Взе една метъл тениска от гардероба, обу впити дънки и спусна красивата си коса. Оформи нежни къдрици . Гримът- той не трябва да го плаши - не сме Хелоуин, все пак. Малко бледо розово червило, задължително спирала и нежен аромат на праскова. Без излишни тонове мазила, които след втория час ще изтекат като маска. Вече готова взе любимата си книга и легна на дивана да изчака да се обади.

Отвън я чакаше той. Беше по- красив от колкото тя смяташе. В ръката си държеше рози, които подаде с най-красивата усмивка на Света.

- Благодаря! -каза тя. - Нямаше нужда! - леко се изчерви.

- Ела, искам да те заведа на едно място.. Никой, не съм водил там. - каза той.

Качиха се в колата и отпрашиха. Скоро пристигнаха. Мястото беше далеч от града, до него се стигаше по едва забележим отъпкан път. От там се виждаше целият град. Всичко светеше в различни светлини. Небето беше ясно и всички звезди светеха толкова ярко, а  луната по някаква случайност беше цяла. 

- Невероятна гледка - каза тя. 

- Ти си по-красива от всичко това. Затова ще гледам само теб. - усмихна се той. Извади от багажника на колата две кенчета бира и постелка. Посла на тревата и я покани да седне. Подаде й кенчето и каза: 

- Извинявай, не е вино, само това има.

- Няма нищо, не се притеснявай. 

Сам я прегърна и започнаха да си говорят. Няколко часа си говориха и смяха, гледаха звездите и пиеха бира. Изведнъж той я погледна е очите и я целуна страстно. Започнаха да се целуват..

 Сам я свали назад към постелката. Тя се обърна по корем протягайки се да остави кенчето, при което той сложи бавно ръце върху кръста и и я целуна нежно. Но тя се обърна и бавно го отблъсна

– Не избързваме ли?

– Ако не искаш, ще спрем. Никога не бих те насилил.

– Разбира се, че те желая, просто исках да изчакаме. Не искам да изчезне магията

– Желая те – започна той прекъсвайки за да я целуне по врата – никога няма да изчезне магията! – той прокара бързо ръка между бедрата и масажирайки срамните и устни. 

Тя бързо се усмихна и започна да го прегръща още по-силно. Отпусна се бавно назад. А той слезе надолу. Започна да прокарва нежно ръце през цялото и тяло. А тя се извиваше като лоза в отговор на неговите движения.Той я целуваше жадно впил устни в нейните. Усети аромат на праскова.

 - Този аромат ме побърква, толкова си секси. - и продължи по вратлето й. Тя дишаше все по учестено и заби нокти в гърба му. Опитваше да му свали тениската. Сам слезе надолу, неспирайки да я целува по корема и надолу. Спря се на устните .

- Толкова си съвършенна. Не мога да повярвам. - впи устни в нейната нежна вагина и като пристрастен започна да се нахъсва все повече и повече да я целува и отпива от сладкия сок. Тя трепереше от възбуда

Той нежно обърна финото и тяло и и помогна да се изправи на четири крака. Застана зад нея и нежно вкара пениса си в нея. След което бавно и леко прокара ръце по гърба и, стигна до главата и, обхвана дългата и руса коса и леко предърпа назад. Сграбчи здраво кръста и. Започна да прониква в нея с резки и силни движения предизвиквайки силните и викове

– ооо..Боже! Толкова е хубаво! Не спирай! 

Той се засмя и продължи с всички сили засилвайки темпото. Тя се стенеше все по- силно, докато я беше притиснал здраво към земята.  

-Харесвали ти ? - попита той, въпреки че знаеше отговора. - Това заслужават мрасниците.....  Искаш ли ме? Кажи ,че ме искаш ! - каза той пошляпвайки я по дупето...

-  Искам те.. Не спирай да ме чукаш...

Той и подаде ръка и повдигна лекото и като перце тяло. Изправия до близката скала и тя се подпря с две ръце. 

- Така удобно ли ти е? - попита той.

-  Да, целуни ме.. 

Започна да я целува отново с цялата си страст  и възбуда. Отново прониквайки в нея. С едната ръка я бе хванал през кръста,за да не падне. А с другата нежно за вратлето, докато я гледаше право в  очите. Луната се отразяваше в тях. Тя го стисна още по силно, с малки капчици пот се бяха образували над устната й. Дишането й се учести, стоновете също. Сам усети топла течност, която се стече между тях. Скоро върху нейните викове започнаха да се чуват и неговите докато в един момент той не спря, отпускайки се до нея . Целуна я отново.. 

- Беше незабравимо.. обичам те- каза той. Чу се звънене. Джеси се опита да го игнорира, но то се усилваше. Изведнъж тя се събуди. 

- Ооо, не . Това е само сън. Заспала съм- леко разочарована, беше се събудила от звъненето на телефона. Получи съобщение .." Облечи се, идвам да те взема..😘"

© princess of the darkness Всички права запазени

Част 2

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • LiaNik (И.К.) Благодаря ти , наистина е важно отношението. Все още не ми идва музата как да продължи. Приемам и съвети 😊 Това е час от реалността в днешно време. Хората прекарват супер много време в интернет, нормално или не се запознават там
    brinne (Мариана Бусарова) Благодаря 😃Все още се чудя как да продължи. До тук ми беше много лесно да го направя.😉
  • Е, добре! Много готино се е получило. На две-три места има леки неточности, но пък, като приемем, че е сън, а в сънищата на човек му се иска да "падат дрехи и задръжки"... А и си на много прав път с героинята. Повечето жени не държат на мястото , а на отношението и вниманието. А иначе... си е малко опасничко с непознати да се отпрашва с колата из разни местности...дори и на сън. Следя с интерес. Ще чакам с нетърпение какво ли си ни подготвила в следващата вкусна хапка, макар и с името "реалност".
Предложения
: ??:??