1.07.2019 г., 8:38 ч.

Един такъв живот 

  Проза » Хумористична
447 3 13
1 мин за четене

Най-лошата ми черта, както подчертава жена ми, е, че виждам и коментирам. Черта, породена от времето. Нали знаете – лошият живот извиква на бял свят добра сатира. В този смисъл днес вече е време да стигнем върховете на световния хумор.

Намираме как с всичко да се шегуваме. Например, със заплатите – увеличават ги. В смисъл, че раздават лупи, за да ги видим. А за потребителската кошница – направо телескопи.

Не ни спира даже международната обстановка. Рекоха, че хванали там нейде из чужбинско наш шпионин. Щети им нанасял за десетки милиони долари. И ние веднага – а къде са?

И нещо все за пари взехме да говорим. Абе, за пари човек е готов на всичко – дори  и да работи. Макар че нищо не убива така желанието за работа, както заплатата. Е, и мързелът. Има хора, дето са готови на змии да се превърнат – само и само дори движението им да е лежешком.

То при нашенското заплащане да работиш е като да спиш със собствената си жена. Хем не ти се иска, хем трябва. Обаче, ако преди работа си и спал с нея...

Шегуваме се със себе си най-вече. „Изпратих, вика един приятел, дъщерята за манекенка в Габрово”. Защо там, попита го? „Ами, казва, там хората поне имат чувство за хумор”.

Друг пък им разправя как лятос аха-аха да се удави на плажа. Взел да потъва и се замислил. Златото потъва, лайното изплува. Та… Дали е добър човек, или пък то наистина потъва? Добре, че го спасили, та се отървал от мисленето.

Абе, много проблеми се навъдиха, душата те боли. Ако пък я лекуваш – на сутринта главата те боли.

Сложно, нали? Изобщо – колкото по-малко мислиш, толкова повече съмишленици имаш.

 

 

Коментари - https://genekinfoblog.wordpress.com/

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Елке!
  • "Докато мъдрите се намъдруват, лудите се налудуват!" По-бързо да мислим, че вече няма време! Достатъчно лудуваха!
  • Благодаря, Стойчо!
    Спи се - ако жената не те сбута: "Как можеш да спиш, когато ми трябват..." И почва...
  • Да се посмея преди сън,че то ще е един познат сън, с позната съпруга!
    При толкова лежане на работа: заспива ли се нощем?!😅
  • А, за това щастие ли ми говориш ... добре, нека са щастливи! Няма "частно Слънце" и слава богу! Това е моето щастие. И не изпитвам страх, че някой ще ми го открадне... Да, да, знанието е свързано с печал. Искрено ти препоръчвам филма "The professor and the Madman" би трябвало да го има и преведен. Ако обичаш филми. За мен е истинско удоволствие да го споделя. За "ма" и "бе"- не коментирам
  • Да,бе... Тоест - да, ма /шегичка!/. Ако тия без знания и умения само чакат някой да им реши проблемите, нямаше да са във властта, да имат апартаменти-стадиони, частни асансьори, покриви-ранча... Те не мислят, ама грабят...
    И са истински щастливи. Щото - нали е казал колегата: "Много знание носи много печал"...
  • Знам Генек, но всъщност точно тези души най-много се оплакват? И са щастливи, когато намерят някой да им реши проблема. Защото според тях този "някой" е този, който трябва да мисли вместо тях. А не всички проблеми могат да се решат е така, изведнъж. Освен мислене, иска се и разбиране, и знания.
  • Благодаря, Красе!
    Знаеш ли колко души си живеят щастливо така - без да се товарят с мислене...
  • "Ако не ти харесва нещо, промени го. Ако не можеш да го промениш, промени отношението си." – Мая Ангелау..."Добре, че го спасили, та се отървал от мисленето."- е на такова спасение аз му викам гибел Поздрави, Генек!
  • Благодаря, Розали, ДПП, Надя, Аура, Мариана!
    Ама не нападам жените - просто понякога се събуждам.
  • Усмихна ме в понеделник сутрин.
  • "Изобщо – колкото по-малко мислиш, толкова повече съмишленици имаш"!
  • Мисленето и хумора, май са доста по-добри приятели, отколкото трябва
Предложения
: ??:??