4.06.2014 г., 22:07 ч.

Един техен следобед 

  Проза » Еротична
2078 0 3

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

5 мин за четене

Лежаха прегърнати в спалнята. Навън валеше силен дъжд и се чуваше как едрите капки падат и се разбиват в земята във водна експлозия. Прокрадваше се лек хлад, който сякаш ги наблюдаваше и се опитваше да ги смути със студенината си, но телата им горяха без никакво стеснение под завивките. Тя се беше сгушила в него и горещият й дъх затопляше врата му, а той нежно галеше бялата й шия с върха на пръстите си. През отворената врата, от другата стая, приглушено звучеше джаз.

Той се измъкна изпод нея и стана от леглото, а тя му отвърна с тих нацупен стон. Стана, нахлузи небрежно долнището си и отиде в другата стая под зоркия й и неодобрителен поглед. От чекмеджето на бюрото извади малко найлоново пликче и хартийки. Нави едно картонче за филтър, положи го върху края на финото правоъгълниче и посипа голяма щипка от тревата в него. Точно когато прокарваше езика си ритуално по хартийката, тя се появи на вратата. Хвана рамката с двете си ръце, изви ханш в похотлива поза и кръстоса краката си предизвикателно. Страстно изкушение! Той продължи със заниманието си и се правеше, че не я забелязва. Тя постоя още малко така, загледана в него, и като усети, че започва да се чувства като част от интериора, влезе и седна на ниската масичка точно пред очите му. Видя издутината под панталона му – все пак й беше обърнал внимание. Като съзря накъде гледа влаженият й поглед, той хвана ръката й и с нея покри възвишението. Тя го погледна отдолу, подсмихна се игриво и започна да му го мачка. Той също се усмихна и запали вече готовата цигара. Вдиша дълбоко. Махна ръката й и свали долнището си, колкото да извади члена си над ластика. С леко дрезгав от дима глас, издишвайки, й заповяда: "Смучи, кучко!". Очите й се присвиха и тя го погледна леко ядно за момент, но се подчини – пое го с уста и започна да го лигави и да върти езика си около него. Той леко я погали по бузата, все едно с този жест й казваше колко е доволен от нея. Продължи към тила й и я хвана за косата. Натисна главата й бавно, но силно, за да й го вкара до гърлото. Задържа така няколко секунди. Когато я чу да сумти заради чуждото тяло, което не й позволяваше да диша, отпусна я и издърпа бавно главата й назад. Извади члена си. От него висеше миниатюрно мостче от слюнка, което го свързваше с устните й. Остави я да си вземе няколко глътки въздух, докато той поеме няколко глътки дим, и повтори. Този път я задържа докато се задави. Като го изкара от гърлото й, видя, че по лицето й се стича сълза, образувала се от недостига на въздух. Клекна пред нея, облиза бавно капчицата и я дари с дълга и страстна целувка. Даде й да си дръпне от цигарата. Тя задържа дима със затворени очи и отпусна глава назад. Остана няколко секунди в това блаженство и бавно издиша през носа. Двете струйки дим се разляха нежно по врата и гърдите й. Изправяйки се, я погали.
Посочи дивана и й каза да легне. Тя се подчини отново – излегна се грациозно с изпънати над главата ръце, все едно позираше на художник. Плъзна се бавно, застана на колене и вирна предизвикателно дупето си. Бедрата й бяха силно притиснати, а вагината й игриво се подаваше между тях. Той застана зад нея и отново я изкомандва: "Отвори си краката, кучко!". Тя леко ги разтвори като го гледаше извила врата си настрани. Черните й коси бяха разпилени по раменете й - къдрици висяха и се поклащаха с трепет във въздуха. Той вдиша дълбоко от цигарата и я остави в пепелника. Погали срамните й устни, които приличаха на свежа праскова, с члена си и го остави опрян в нея, за да усеща колко е влажна. Прокара бавно ръце по гърба й, навеждайки се към нея. Обхвана с ръка врата й, нежно завъртя главата й към себе си и издиша дима в устата й. Тя го пое и извърна с наслада глава назад.

Вкара й цялата си твърдост. Дълбоките и бавни тласъци караха и двамата да извиват тела в сладострастен ритъм. Приглушените й стенания го предизвикваха да влиза още по-навътре в нея. Ръцете му обхванаха гърдите й, а пръстите му потриваха зърната й грубо. Тя почти се изправи обзета от маниакална възбуда. Тъкмо се канеше да я захапе за рамото, когато тя го отблъсна от себе си и се изтръгна с цялата настоятелност, която притежаваше. Трябваше й малко сила, за да го изблъска на пода и той се просна по гръб. Двете й ходила се озоваха стъпили на земята от ляво и дясно на главата му. Съзерцаваше зачервената й вагина точно пред очите си. Започна да я вижда все по-близо и по-близо, когато тя падна на колене и срамните й части се озоваха в устата му. Тя го хвана за косата и започна бясно да движи ханша си. Стенеше от наслада, оргазъмът я бе завладял напълно. Той едва успяваше да съсредоточи езика си върху правилното място, когато я хвана за дупето и я укроти за миг с леко захапване.

Тя се спусна надолу по тялото му като змия – той усети всяка част от нея върху себе си – и сама се наниза на члена му. Беше разтворила бедрата си силно встрани, а тялото й стоеше изправено, опираше се с върха на пръстите си на корема му. Правеше кръгове с таза си, докато се спускаше и издигаше по мъжеството му. Остана около главичката му като се стремеше да усети релефа й. Изведнъж с цялата си тежест се отпусна върху него и го пое целия. Както е в нея, тя се наведе напред към лицето му. Притисна с пръсти бузите му, като открехна устните му. Надвеси се и от устата й се проточи слюнка. Прозрачната течност се плъзна по езика му и бе последвана от дълга целувка. Тя се върна в предишната си позиция, изви се назад и се подпря на коленете му. Той виждаше как цялата й прелест го завзема бързо и стремително. Едва успя да извади члена си от нея. Топлата му сперма изригна на няколко тласъка и се разпръсна по корема му. Тя легна до него на една страна и нежно я облиза.

Дъждът бе спрял. Птичките, кацнали на дърветата отвън, подновиха песните си, а слънцето се опитваше да пробие плътният черен облак, който предвещаваше повторен валеж.

~~~

Съвместна творба с червената ми роза.

 

© Проблематичност Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??