11.03.2007 г., 5:28 ч.

Един тъжен край... 

  Проза
1271 0 7

Днес - хубав слънчев ден в началото на март. За прърви път небето беше толкова синьо и ясно. По въздуха се усещаше познатата пролетна умора. Дърво - туко-що разлистило се, което хвърляше сянканката си някаде в далечината, а под него една пейка. Ти и Аз. Тишина. Пак мълчим. Гледам в очите ти - празнота и пустош. Вече не виждах онова мъничко пламъче, което гореше в тях. Топла целувка, може би последната. Думите бяха толкова излишни. И двамата усещахме че това е краят. Прегърнах те. Очите ми се насълзиха. Наведох глава, защото не исках да ме виждаш така. Забих поглед в земята. Когато вдигнах очи ти сащо плачеше. Нямах сили даже да избърша сълзите ти... Каза чао! И гледах как обърна гръб. Как исках да извикам, но буца ми заседна в гърлото. Виждах как се отдалечаваш.

Слънцето продължаваше да свети.Небето беше толкова синьо и ясно. Пак онова дърво, пак онази пейка, но на нея бях останал само аз...

© Някой Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Колко хубаво и натъжаващо.кара те да сръвниш със собствената си мъка! Само така!
  • Тук превързваме рани, но ти правиш бинтовете!

    Добре дошъл!
  • Толкова е въудушевяващо...наистина Страхотно е ..
  • Защо винаги трябва да става така?! Действителността е жестока за нещастие!
    So sad... ;((
  • знам колко е гаден този край...поздрави за истинския разказ
  • Сърцето ми се сви,докато четях разказа ти...До болка истински...
  • Токлова кратък, но изпълнен с емоции разказ! Страхотен е, звучи обикновено, но изключително
Предложения
: ??:??