13.12.2010 г., 18:11 ч.

Една нетипична история 

  Проза » Разкази
673 0 0
3 мин за четене

Тялото ù се очертаваше на фона на лунната светлина, струяща от прозореца срещу него. Приличаше на пантера, от най-красивите. Извивките на фигурата ù му напомняха на извънземна богиня. Интересно къде я намери и къде се запозна. Такава жена като нея с обикновен мъж като него, просто абсурд! Прехвърли спомените си от първата им среща. Беше някаква тривиална среща от средно бизнес ниво, на което го беше взел негов добър приятел. Бизнес, за него тази дума беше чужда. Той беше бохем по душа, интелектуалец с ерудиция и познания, но никаква практичност и никакъв усет за изкарване на пари. А тя богиня от сой и с усет към самостоятелно правене на пари. Това не изчерпваше нейните качества, напротив, беше не по-малко ерудирана и интелигентна от него, не по-малко чувствителна, добра и нежна. Това искрено го впечатли и го накара да се влюби до полуда още от пръв поглед. Тя не му остана длъжна, нейните чувства също бяха силни и дълбоки.

 

     Дойде и мигът на тяхната близост. Чувството беше невъобразимо! Той не беше изпитвал нищо подобно досега! Предполагаше  и тя също. Сливането им беше невъобразимо! Чувството беше тотално, не само физическо, но и духовно... Часове след това  не можеха да се откъснат един от друг! Това беше някаква лудост! Обикновеният интелектуалец с жена, която можеше да има дори и най-богатия и интелигентен принц на света. Но животът събираше несъбираеми неща. И не само ги събираше, но и ги караше да се чувстват в рая. Каква ирония!

      Тя отстъпи от светлината на прозореца и неволно позволи той да види изцяло чудесното ù голо тяло. На нейната възраст такава фигура наистина беше рядкост. Той я пожела отново, въпреки че преди малко се бяха любили страстно и продължително. Пристъпи към нея и обгърна с ръце любимото му вече тяло, зарови лице в косите ù и вдъхна от техния аромат. Главата му се замая от него и той загуби всякакъв контрол. Потърси с устни нейните и ги отпи страстно и продължително. Времето сякаш беше спряло и нищо не ги интересуваше. Само танцът на любовта. Слели се изцяло в невероятно единство, те забравиха къде се намират, кои са и какво ги очаква. След като се насладиха за пореден път на любовните си ласки те си говориха тихо и продължително за неща, които вълнуват само влюбените. Вечерта беше към своя край и те трябваше да се разделят. Не живееха заедно и това си имаше своето обяснение. Просто и двамата не бяха намерили подходящите си партньори.

    Това да живеят отделно  не продължи много дълго, след 3 месечен луд любовен роман, куп страстни и невероятно чувствени дни и нощи те се събраха окончателно под един покрив. И двамата копнееха един за друг денонощно и  не издържаха да не се виждат често, а освен това искаха да заспиват и се събуждат в прегръдките си всяка нощ, точно като в приказките.  И двамата бяха невероятно романтични и един ден те заживяха заедно в жилището ù. То  беше по-голямо, обзаведено с вкус и отговаряше перфектно на нуждите и на двамата.

     Радостта им беше неописуема - най-сетне те двамата под един покрив! Направиха си гала вечеря с множество вкусни ястия и глезотийки, разкошно червено вино и разбира се огромни бели свещи. Пуснаха си лека и приятна музика. 

      Вечерта им протече невероятно романтично и нежно, двамата преливаха от щастие и любов един към друг, разговаряха си часове наред, потанцуваха си на определени мелодични песни и накрая се пъхнаха под завивките на огромната ù спалня, цялата в бял сатен. Нещо, което те отдавна мечтаеха да направят. Почувстваха се като младоженци през първата си брачна нощ! Любовната им игра започна много нежно и лежерно, но постепенно страстите се разгорещиха и двамата се хвърлиха  в прегръдките си, отдавайки се максимално един на друг. Като под звуците на космическа симфония техните въздишки се сляха в едно и двамата завибрираха в един ритъм - ритъмът на осъществената, голяма любов...

© Ангел Филипов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??