12.08.2014 г., 8:26 ч.

Една незабравима нощ 

  Проза » Еротична
1890 0 1

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

                                      Една незабравима нощ

 

 

           Влязох в стаята си и се огледах. Беше много разхвърляно, но не обърнах внимание. Беше късно през нощта и той ме чакаше. Имах време само да облека една от неговите тениски, да си измия зъбите и да намеря подходящи панталонки.  Разбутах дрехите от леглото и бързо намерих каквото ми трябва.

След  две минути бях готова. Излязох, заключих и скрих ключа под саксията до вратата. Всички бунгала бяха тъмни. Нямаше никого. Всички бяха отишли да се забавляват. Щеше да мине много време преди да се върнат.

Бързо притичах до бунгалото на края на баира. Вътре беше светло и вратата беше отворена. Влязох и бързо затворих зад себе си. Дръпнах завесите и чак тогава се обърнах. Той си лежеше в леглото и ме гледаше. Сърцето ми заби по-бързо, както винаги когато ме гледаше така. Исках го толкова много. Бързо отидох при него, събух си обувките, дръпнах завивката и се сгуших при него. Беше топъл и ухаеше толкова хубаво. Усетих как желанието в мен набъбва и бързо обърнах лицето си към неговото. Срещнах погледа му и видях страст, копнеж и още нещо… Той се наведе и ме целуна. Обичах устните му, бяха меки и топли. Усетих как целувката му ставаше все по-настоятелна. Ръцете му започнаха да ме галят по гърба и бързо се спуснаха към дупето ми. Стискаха го, галеха го, а устните му се спуснаха към шията ми. Извих врат назад, пъхнах крак между неговите и се притиснах към него. Усетих ерекцията му до тялото си. Исках да го докосна. Бавно започнах да спускам ръката си от дупето му към бедрото. Придвижвах ръката си леко нагоре и накрая хванах пениса му в ръка. Започнах бавно да движа ръката си около главичката и дори през тънките панталонки усещах колко е влажен. Бях толкова възбудена. Всичко в мен крещеше името му. Вдигнах главата си и бързо намерих устните му в мрака. Целунах го страстно и следващото нещо, което усетих беше ръката му върху мястото, което никой не беше докосвал досега. Изстенах. Пръстите му леко ме докосваха около клитора…

© Цвети Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Чудех се след като произведението не е подходящо за лица под 18 години то дали е подходящо лице на 14 години да го пише. Не ми изглежда подходящо но от друга страна ето го тук - написано и публикувано. Сега от нас дето сме на по над 18 годишна възраст зависи как ще реагираме. Не е тайна, че една голяма част от момичетата на 14 годишна възраст навлизат до някаква степен в сексуалния живот. Ето и младата ни колежка - писателка тука е навлязла донякъде. Може да е във въображението и а може и да е реално. Важното е че Цвети (Джена) е имала смелостта да публикува и сега със затаен дъх очаква какво ще кажат възрастните.
    Цвети, първо ще кажа че си го написала добре. Определено трябва да продължаваш да пишаш. Пробвай най-различни жанрове и тематики развивай граматиката и чети колкото се може повече. Сигурен съм, че един ден ще станеш известна писателка.
    По отношение на темата и изложението, Цвети, хората се развиват различно бързо в различните си сфери. На твоята възраст се срещат най различни интересни комбинации. Много умно дете, което обаче е все още съвсем не развито сексуално или напротив много сексуално развит тийнейджер, който не може дето се вика на две магарета слама да раздели.
    Ти изглежда можеш да пишаш и поназнайваш разни работи и от сексуалната област. Че то хич не е чудно при този Интернет свят. Може някои от нещата, които поназнайваш да те плашат или отвръщават, което не би било зле на твоята възраст. Вероятно е обаче нещата, които поназнайваш да те карат да се чувстваш много по напреднала и опитна от приятелите си. Това е доста опасна комбинация. Първо може да загубиш много приятели на твоята възраст. Второ независимо колко си развита интелектуално и сексуално ти няма начин да си развита социално. Това последното се казва жизнен опит и то идва с годините и най вече с грешките които правим през тези години. Позицията ти на "early bloomer" или на български раноцвет, предполага много и сериозни рискове. Като татко на момичета и като лекар ще ти кажа няколко много важни неща. Мисълта Цвети изпреватрва действието така, че с тези мисли ти трябва да си наясно и с това как ще встъпшиш в сексуалния си живот. Ако вече си встъпила, то трабва да знаеш как да го направиш безопасен. Най-важното за теб е да говориш с родителите си, колкото и трудно да ти се струва това. Ако това е невъзможно то говори с домашния си лекар. Напомни му за задължението му да пази разговора ви в тайна и следвай съветите му.
    В сексуалните отношения за тебе е изключително важно ВИНАГИ да ползуваш презервативи и те съветвам да започнеш противозачатъчна инжякция колкото може по скоро ако си сексуално активна.
    Знам, че профилите често лъжат за години и пол, но ако си момиче и си на 14 то аз съм длъжен като лекар и като баща да говоря с тебе така както току що го направих.
    Прости ми ако считаш този разговор за неприятен или поведението ми за нахално занимание с нещо което не ми влиза в работа. Ако искаш да си изтрия коментара то бих го направил с удоволствие. Не бих искал да ти пиша на личната поща и не бих искал и ти да го правиш. Поздрави!
Предложения
: ??:??