9.05.2009 г., 9:21 ч.

Една нормална вечер на един нормален барман 

  Проза » Разкази
629 0 2
1 мин за четене

Барманът вдигна поглед, когато чу отварянето на вратата - в заведението с бодра крачка влязоха мъж, малко странно изглеждаща жена, котка и вълк. Той изгледа преценяващо новодошлите, докато се насочваха към бара му.
- Добра вечер - поздрави Сянка. - Дайте ми, моля, една голяма водка и чаша доматен сок.
- Добра вечер - отговори му барманът. - Заповядай.
- Добра вечер - беше ред на Гар Ван да направи поръчката си. - Дайте ми, моля, една голяма водка и чаша натурален сок с вкус на портокал.
- Добра вечер - усмихна ú се барманът. - Заповядай.
- Добра вечер - Ко Та Рак се настани на един от високите бар-столове. - Дайте ми, моля, една малка водка и една чаша натурален сок с вкус на ананас.
- Ддобра вечер - леко заекна барманът, но все пак като един врял и кипял барман, видял какво ли не в този живот, не се остави някаква говореща котка да го шашне за повече от няколко секунди. - Заповядай.
- Добра вечер - и Но Щен Вълк седна на едно от високите столчета. - Дайте ми, моля, една голяма водка и една чаша натурален сок с вкус на филе от акула.
- Добра вечер - машинално отговори барманът, като не се учуди, че и вълкът може да говори, но осъзнаването, какво точно си е поръчал, го извади от равновесие. - Сок от КАКВО?!

© Стоян Вихронрав Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хах, много яко. Кратко и сладко. Браво!
  • Невероятно уловен момент... Един от любимите ми наред с този да посочиш табелката "Вита баница /спанак/" и да питаш "Тая баница с ябълки ли е?" или да застанеш до бара и сервитьорката и да питаш бармана заведението на самообслужване ли е.
Предложения
: ??:??