11.01.2008 г., 8:45 ч.

Една нощ с Пер 

  Проза » Разкази
1365 0 31
4 мин за четене
 

Една нощ с Пер

 

Тази нощ ще съм сама, просто не мога да повярвам. Мъжът ми е в командировка и ще се прибере чак утре. Имах нужда от тази почивка. Ще си сипя едно питие и ще си пусна някой лек филм за разтоварване. Ох, пак звъни.

- Кажи, любовнико!... Как какво правя, излизам от банята. Не, никъде няма да ходя, ще си остана съвсем сама у дома. Да... Да... Как с какво съм облечена?! Ма как ще ти говоря глупости, нали имаше много работа?! Остави ме малко на свобода! Обичам те... Да! Целувки...Чао.

Казва, че не ме ревнува... Не само, че ме ревнува, а ме и задушава. Как може бе, след толкова години брак да иска все да е до мен. Да не ходим на гости, да не ни идват гости, най-хубаво му било да сме си двамата сами. И докога ще ме следи? Нищо чудно да си дойде през нощта като миналия път. Не вярва, че го обичам, как да му обясня? Магнит ли имам, та се е залепил за мен?! Ами да, като малка бях анемична и ме караха да се тъпча с желязо, само това ще да е. А аз се чудех защо като ме погедне някой мъж от очите му изхвърчат искри. От магнита е. Какво толкова ги привличам, просто се чудя?! Сега пък кой звъни на вратата? О, съседът... Той пък какво ще иска?!

 

Защо ли трябваше да му казвам, че мъжът ми ще се прибере чак утре? А как ме гледа?! Ще ме кани на питие... Тези мъже са луди. Откакто се настаниха да живеят в апартамента до нас, мъжът ми започна още повече да ме ревнува. Това момче ме изпива с поглед. Толкова е по-млад от мен и жена му е хубавица... Абе и той е много готин... Интелигентен е. Всяка дума е премерена и на място. Имам чувството, че го познавам от някъде, но не мога да се сетя от къде. Когато аз му казвам нещо, той се усмихва и казва: „Знам, знам". Интересен тип. Напомня ми на някого, но на кого?

Няма да мисля за него, сега ще се насладя на хубавата си вечер...сама. Какво да си сипя?! Я да си избера филмче за душата! Така... Да се настаниме удобно... и... Какво да си облека? Ах, колко ми е хубаво да не се съобразявам с никого!

 

- Тихо, не се плаши, аз съм! - съседът се беше прекачил през балкона и ме държеше в обятията си. С едната ръка беше запушил устата ми с другата ме притискаше здраво към себе си. Сърцето ми щеше да изхвръкне от страх. Единственото нещо, което ми се искаше е да се обърна и да му издера лицето. Сега пък ме целува по рамото. Тоя е луд. Какво иска от мен? О, не! Той трепери целият от страст, а аз от страх и злоба и... Опитвам се да се отскубна от хватката му.

- Няма нищо лошо да ти направя, успокой се. - това вече минаваше всякакви граници. Да не си е мислил, че това е мечтата на живота ми? Някой да се промъкне в дома ми, да ме нападне в гръб и да ми запуши устата. Ще припадна... Долепва устни до ухото ми:

- Сега ще си махна ръката, само не викай. - в момента, в който исках да извикам с всички сили, той ме завъртя и ме целуна. Свлякох се в ръцете му.

 

Отворих очи, той се беше надвесил над мен и ми говореше.

- Прости ми, моля те, прости ми! - лежах в леглото полугола. Той беше развързал колана на хавлията ми и лежеше до мен. Какво се беше случило... Ще откача!!! Ще полудея, не издържам повече! По дяволите, та аз дори не си спомням името му! Как се казваше, как? Ах, да сетих се... Пер... Петър

 

 

Не, не, не! Тази вечер писането нещо не ми върви. Егати скапания разказ. Спирам да пиша. По-късно ще се опитам да го довърша. Ако ми дойде музата. Защо не почета нещо?! Разбира се, няма нищо случайно! Малка грешка в името и... Тази нощ ще изчета Пер. Всичко, което е публикувал в сайта. Така една нощ изчетох Романтика. После Ангар. После... Дойде ред и на Пер.

 

Каква нощ само! Изкарах си чудесно. Не усетих как мина нощта. Дали да не направя от моя разказ едно крУминале, без Джон Траволта, разбира се?! Ще го украся с малко романтични небивалици и ще добавя  няколко лилави летящи слончета за разнообразие. Не трябва да се гледа фулм след филм и да се чета наведнъж един автор.

А от къде дойде заглавието на моя разказ? Разказвах на...няма да споменавам имена, че цяла нощ съм изкарала с Пер. Трябва да се науча да се изразявам правилно, а не само да намигам и ръкомахам.

- Моля?

- Четох го цяла нощ!!! Това исках да ти кажа.

- Това направо е сюжет за малък разказ; „Една нощ с Пер".

- Благодаря ти за заглавието! До сега пишех само заглавия, ти ми пишеше стиховете. Сега ми отнемаш и това право, скъпа. И все пак ти благодаря, ще се опитам да напиша разказ. Ти винаги ми даваш идеи. Не се чуди тогава защо ти звъня по сто пъти на ден. Извини ме, ако можеш. Сега отивам да се насладя на Ричард Гиър. Да де, да гледам филм с него... Ужасна съм, чао!

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мерси, скъпа Анета!!!

  • Четох го преди. Сега идвам да се отбележа и да прочета отново!
  • За да не се излагаме пред хората ще ти напиша писмо, да се разберем веднъж за винаги с тебе, Станиславе!!! Нека си остане между нас историята с чаршафите.
    Етчи аз го пазех в тайна, но щом така искаш...И на мен ми харесват нощите с теб!!! Харесва ми как пишеш, да поясня все пак.
  • Светле, явно настъпи часа на истината.
    Признавам си, че не една нощ съм прекарала с теб, но досега го потисках в себе си и не исках да призная пред света... ала вече не мога да крия.
    А освен това съм била и с други, но не си признавам без бой.
    Защо ли толкова много ми харесва с теб? А да, защото ме усмихваш...

    Поздрав и усмивка.
  • Е, да, ти все това ще кажеш, че не ми помниш името. Разкажи им де, разкажи им какво стана като се свести. Освен това изобщо не съм те издебвал на балкона, леле, как лъжеш само. Бях се надвесил да тупам чаршафите, когато ти ме дръпна и свали (буквално) на твоя балкон. И след това не аз, а ти ми се нахвърли да ми правиш естествено дишане (защо ли го наричат изкуствено). И името ми не е Пер, нито Петър, нали ти казах Пенев, не го ли запомни вече. И изобщо не съм ти казвал тези глупави реплики: "Прости ми!", крещях ги вкъщи на жената, след като не успях да се прекача обратно на балкона и трябваше да си вляза през вратата.

    Егати!
  • Петинка, ти да грешиш?! Шегуваш се, нали?! Джейни, апартамента над Пер се продава, да ти го запазя ли? Ще има по цяла нощ да го... четеме, не ми се мисли!!!
  • Така ми се иска да заживея в близост до апаратмента на Пер, та и мен така да ме зареди с тази великолепна муза!
    Как да не спя Светле, та аз напоследък съм направо "Спящатата краставица" опс, исках да кажа красавица, ама го няма принца да ме събуди, а моят все ми казва, че трябва да поспивам, ако искам да съм красива, и аз стискам очи и заспивам, а като се погледна в огледалото...нищо по-различно, само някоя бръчка в повече
  • Е, те това очаквах да напишеш най-накрая!
    Сега знам защо толкова те харесвам!
    Пък то било, щото си имала "Една нощ с Пер" и другите около тебе- съседи и т.н. Така е, само не ми казвай, че греша!
    Не бих го понесла!
    Прегръщам те, Светланчик!!!
  • Джейни, не спи, а твори!!! Или чети, или прави каквото ти душа иска!!! Маги, и ти си като мен същата!!! Какво да правим като сме любознателни?! А и какви мъже само!!! Момичета, много сте ми сладки!!!
  • Светле, пък да ти кажа, миличка и аз съм изкарвала по една нощ с почти всички мъже в сайта...ами хубаво пишат ...страшни романтици са...и как разказват и какви снимки правят...иди та спи! !! !
  • Колко си права Светле!
    Нощите са най-вдъхновяващи!
    Ех, ако можех да не спя, а да чета по цели нощи!
  • Благодаря, Пер! Усърдието и търпението ми бяха все пак възнаградени. Можех да кажа, че удоволствието е било изцяло мое, но си искам ордена. Извини ме, но аз повече харесвам лилави летящи слончета. Но вече закам пролетта и носорозите миличките. Криси, заслужава си това момче! Ангар, никой не може да ни раздели, даже и тя! Джейни, от сън спомени няма! Танюшка, дори само заради теб ще пиша!
  • Ани, аз много харесвам лилавото, нали сега е модерно. И лилавите носорози харесвам, ех този Пер! Една нощ само, Иванова. Колко съм скромна, нека има и за другите.Една усмивка и за Таня! Мила, от прехапване устните стават като малинки. Браво на теб, искаш всичко и сега!!! Ех, Креми и аз искам повторение, хареса ми!!!
  • Обичам разказите ти Светли!
    Не знам колко желязо си изпила като малка,ама че си магнит,магнит си!
    Прегръдка и от мен!
  • Ти си невероятна разказвачка Светле!
    Нощите ти са вдъхновения!
    Ще започна и аз така една нощ ще изчета един творец, на другата друг, ами кога ще спя
  • Аз честичко "си лягам" вечер с тебе!
    А пък жена ми да ме дърпа даже
    и даже със юмруци да ме бие -
    не би могла от теб да ме отбие!
  • Светлуше, неземна си!!!
    Кога ще изляза в отпуск да прочета и аз Пер?
    Прегръдка, мила!!!
  • За проявено усърдие и търпение по нелеката задача да бъдеш цяла нощ с мен... да де, с написаното от мен... най-тържествено ти връчвам златен орден с лента. Другото обещано /главен хроникьор/ не се присъжда, поради "малка" досадна грешка, която нарани тщеславието ми! Не бяха лилави слонове, а лилави носорози... на жълта ливада от цъфнали глухарчета. Да запролетее и може да ти покажа ливадата! Разбира се, ако се поправиш във втория том!
  • Искaм повторение, слънце! Мноого ми хареса!
  • Още щом прочетох заглавието прехапах устни от завист. И аз искам! Ако може не само една нощ! И ако може и с други! И ако може на живо! И ако може... сложете ми спирачки, бе хора! Че после пак ще ми слагат етикети... Но иначе ми е много мъчно, пък завиждам... изпохапах се цялата, отвсякъде...
  • Ха, много си се впечетлила от това - "лилави слонове правят любов на жълта поляна" или нещо от този род, от разказа на Пер, че си се и вдъхновила, чак съседа си довела в измислиците си
    Ама да ти кажа и аз като четох този разказ се впечетлих и си прекарах известно време с Пер, е съседа не можах да си доставя, но си припомних какво представляват лудниците и другите, дето не са ги прибрали там

  • Ице, то е заразно, като епидемия е, нали сме от едно село, няма как. Маме, само не казвай на тати, ще ти купя дъвка и пепси кола Деси, страхотна нощ, спор няма!!!
  • Хехехе, благодаря за разведряването!
    Каква нощ, само, а!?
  • Мами(с твое позволение,така ли правиш в отсъствие на татихаха,Светлиии!!!
  • Кметицеее, ама ти какво
    И после аз съм бил щурял из селото. Вчера с кръщелницата се гушкахте, днес със Светлето. Хвана ви мойта щуротия или се напушихте на баба Мара от папиросите
  • Една нощ няма да ни стигне, Дарче. Ще има: "Чакай да ти кажа и това!" " А ти помниш ли...?" Поне една седмица ще ни трябва да се наговорим на воля. Аз не хъркам, защото почти не спя. А не спя, за да не хъркам. Кога идваш?!
  • А, добре, успокоих се, Ице! Доли, за по-кратко ми казвай хитруша!
  • Ах ти, читателке-писателке. Поздрави!!!
  • Светле, че то все празници напред има още...
    И мед, и сауна...
  • Ице, дали ми се обади на Нова година, за да дойда и аз?! И просто е прекъснала връзката и...А можеше и на мен да ми тръгне по мед и вода и сауна от началото на годината. Колко жалко, че нямаше мрежа! Щях да дойда на вашето парти, хареса ми!!!
  • Ето къде бил ключът на загадката за твоята красота. Ти изкарваш всяка нощ с различни. И получаваш максимум удоволствие от тях.
    А това за магнита е вярно. Дори когато те чета, ми прескача сърцето. И все ме тегли към телефона...
    Поздравления, магнитче!!!
Предложения
: ??:??