23.06.2009 г., 17:35 ч.

Една рецепта за лятото 

  Проза » Еротична
1454 0 5

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

             ЕДНА РЕЦЕПТА ЗА ЛЯТОТО

 

  Приятели, които се изтягате на плажа! Знаете ли коя е най-вкусната морска вода? Бас държа, че не. Защото тази работа, виждате ли, е много тънка. Малко ми се свидеше да ви кажа, но какво пък!

  Най-вкусната морска вода се намира на едно точно определено място. Това е онази нежна ямка между дупето и гърба на момиче, което обичаш.

  Консумира се по следния начин: Момичето се пуска да играе с вълните до пълно прималяване. Това момичетата го правят и без да им се обяснява. После се слага по корем на хавлията да съхне. Гали се по главата, за да му стане едно замаяно от слънце и любов и да задреме. Това естествено трябва да стане бързо, за да не се изпари въпросната вода. После се проверява околната обстановка, повдига се банският и водата се консумира на една глътка като сос от стрида. Банският се връща на мястото му. Двама-трима воайори, които са щракали с апаратите, се игнорират.

  В същото време момичето спи и сънува, че на дупето му е кацнала пеперуда.       Женска им работа!...

© Наследник на Куфара Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??