1.09.2009 г., 23:48 ч.

Едно разбито сърце 

  Проза » Други
839 0 2
1 мин за четене

Видях те да се разхождаш, бе самотна сякаш - така и се запознахме. Твоите очи блеснаха, усмивка се появи на лицето ти. Ти дори поиска света от мен с погледа си.
Искам да знам всичко за теб, искам да сме като Ромео и Жулиета. Може би след първата ни вечер, може би тогава ще се влюбиш в мен. Обаче, когато ти отново ме погледна, тогава ни видях щастливи. Аз поисках винаги да си моя, поисках времето да спре, за да ти се нагледам. Исках лице в лице, сърце до сърце да сме. Как така за толкова малко време, ти стана всичко на този свят за мен. И сега вече повярвах, че желанията се сбъдват. Защото аз виждам целия си живот в теб, когато те погледна. Казваше, че съм безнадежден романтик. Бил съм силно влюбен в теб - без причина! Но, скъпа, когато те видях първата вечер, аз просто разбрах. Нещата след това не бяха същите, не знаех коя си, но се влюбих в теб. Ти промени плана за живота ми. За теб винаги ще съм наоколо, за теб ще премина и небето, за теб бих направил всичко. Мила, когато ме погледнеш, тогава аз съм твой.

© Някой Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да можеше и мен някой да обича така... страхотно е !
  • Виното ни завладява влизайки през устата, любовта през очите. Отпивам глътка и въздишам с поглед.
Предложения
: ??:??