11.11.2010 г., 11:25 ч.

Ефрейтори - част трета 

  Проза » Разкази
467 0 0
2 мин за четене

- Хайде - подкани ги Гар Ван, като влезе в спалното им. - Гасете светлината и лягайте да спите.
- А ако не искам? - опъна се един от новобранците.
- Ще те сритам - незабавно му отговори сенчестата.
- Така ли? - предизвикателно се ухили той. - И как?
БАН.
- Така - небрежно сви рамене тя и обръщайки се към останалите поръча: - Сложете го да си отспи в леглото му и после гасете светлината.
... 
Сержант отвори вратата на кабинета си...
- АААРРААРРРААРРРМ!
ТРЯС - сержантът тресна вратата и изрева: - Ефрейтор Фи Тил!!!
- Да? - отзова те Фи Тил учудващо бързо.
- Какво е това?!!! - изрева Сержант.
- Кое? - учуди се запитаният.
- Онова в кабинета ми!!!
- АААРРААРРРААРРРМ!
ТРЯС.
- Мечка - небрежно сви рамене Фи Тил.
- Това и аз го видях!!! - изръмжа сержантът. - Но какво прави в любимото ми кресло?!
- Сега ще попитам...
- АААРРААРРРААРРРМ!
ТРЯС.
- Не желае да ми каже - докладва ефрейторът.
- Хъм - недоволно изсумтя Сержант.
...
Една прохладна утрин Сержант излезе пред вратата на офиса си, протегна се и изрева:
- Ефрейтор Ра!!!
- Аз!!! - изрева и пантерата от дървото над главата му.
- Олеле! - стресна се сержантът. - Повече не прави така!
- Слушам! - изкозирува тя, като за малко не падна от клона.
- Яви се в кабинета ми!!! - изрева Сержант, който вече се беше окопитил от стряскането.
- Слушам! - отново изкозирува Черната Пантера Ра, като и този път успя да запази равновесие.
В кабинета:
- Ефрейтор Ра, предстои ти изпит по потайно промъкване - каза сержантът. - Задачата ти е да отмъкнеш парадното кепе на ефрейтор Фи Тил, без той да те усети. Имаш един час, действай, действай!
- Хъм - скептично изхъмка Фи Тил, който се показа иззад дивана, щом пантерата излезе. - И как точно ще ми отмъкне парадното кепе, щом дори и аз не го зная къде е?
- Не го знаеш къде е ли?! - учуди се Сержант.
- Ами да - сви рамене ефрейторът. - Не съм го мяркал поне от месец.
- Е - сви рамене и сержантът. - Значи ще й е по-трудно да ти го отмъкне...

- Каква е задачата ти? - попита Гар Ван, когато пантерата влезе в спалното им.
- Да отмъкна парадното кепе на Фи Тил - отговори й Ра.
- То е... - започна да казва сенчестата, обаче Черната Пантера Ра я прекъсна:
- Да, да, знам - махна с лапа тя. - Нали мен ме замери с него миналия месец, когато съм била хъркала...
...
Ефрейтор Фи Тил, ефрейтор Верг и още двама други ефрейтори си почиваха в двора на Лагера, като всеки подпираше я стена я дърво, за да не паднат... По някое време към тях се присъедини и Но Щен Вълк.
- Хъм?! - въпросително изсумтя Верг. - Ефрейтор Вълк, каква е тази налудничава усмивка на муцуната ти?!
- Животът става приказка, мечтите се превръщат в реалност, всеки ден е приключение, всичко е прекрасно... - избълва вълкът.
- Ъ?! - зяпнаха го всички, а Верг добави: - С какво си се надрусал...?!

© Стоян Вихронрав Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??