25.01.2008 г., 0:27 ч.

"Егати, колко са тъпи мъжете!” 

  Проза » Хумористична
3549 0 12
1 мин за четене

„Егати, колко са тъпи мъжете!"

"Егати, колко са тъпи мъжете!"

 

- Егати, колко са тъпи мъжете!

- Защо, бе, Силве?

-  Ма, вчера излизах с един, ходихме в „Син Сити".

-  И той к'во?

-  Е, к'во... Беше запазил една маса. Поръчвахме си там някакви неща и после ми вика  „Абе, ти знаеш ли, че си много хубава?"

-  И ти к'во?

-  Е, к'во... Аз му викам, че знам.

-  И той к'во?

- Е, к'во... Вика ми: „Е, след като си тръгнеме от тука, ти как ги виждаш нещата?"

 -  И ти к'во?

-  Е, к'во... Казах му как си е: „ Купи ми нещо от „Долче & Габана" и идвам у вас.

-  И той к'во?

-  Е, к'во... Тъпак! Вика ми: „ Не ти ли стига, че ще платя сметката? 100 кинта малко ли са?

-  И ти к'во?

-  Еми, викам му: „ Е, много ли са? Нали съм хубава?"

-  И той к'во?

-  К'во, к'во? Вика ми: „‘Айде, тогава, ти ако платиш сметката и ми купиш нещо, аз да дойда у вас." Представяш ли си?

-  Е-е-егати нахалството!

-  Нали?

-  Да, бе и ти к'во?

-  Е, к'во?

-  И продажно копелето, да му се не види!

-  Да, бе! И ми вика на всичкото отгоре: „ Такива като тебе колко съм ги виждал, ако знаеш!"

-  Абе, на какъв ти се пра'и тоя?

-  А, де?

-  Ле-ле, егати тъпия мъж! Ужас! Милата, как си издържала, не знам! Аз ако бях на твое място, нямаше да издържа.

-  Уф, и аз се чудя как. Ама, кажи ми, как може да са толкова тъпи мъжете?

-  Да, бе. Всичките са егати тъпанарите. Нямат ни срам, ни уважение!

-  Да, бе. И ми вика колко бил виждал такива, като мене. Ще ме сравнява той! Ще търси и да го видя такава като мене къде ще намери!

-  Ще намери друг път! Не, не, това е било вече върхът! Това е непростимо направо!

-  А! Аз ще си търся друг! Изтрябвал ми е тоя простак! Ама като се замисля, че всичките мъже са едни и същи тъпаци, направо ми се повръща!

© Мими Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да погледнем навътре, нали! Права си и много добра карикатура, пък и малко социална ( каквото и да значи думата "общество"! !
  • Егати, колко си права!!! Мими, дали не контактуваме с едни и същи русокоски, а?!
  • Ами, да , за да има по - тъпо същество и от него , ха - ха - ха.
  • А тогава защо жената е създадена от реброто на мъжа????
    Някой знае ли?...
  • Благодаря Ви, че ме четете и коментирате! Обичам ВИ!!!
  • голям купон
  • Ставал съм свидетел на подобен разговор. И се жегнах.
  • Егати мъжете!!!
  • хах.Цялата ситуация е една карикатура
  • Тия явно не са били у България... наш Ганьо първо чука, после я те почерпи едно кафе, я не... много хубав разказ
  • Колко сбито разказче пък какви фундаментални въпроси засяга Много лошо,че напоследък са се вдигнали толкова изискванията...Едно време е ставало дума за далеч по-скромни неща като: "кафе - 1 час", "кафе и кола - цяла нощ"
  • Не ни слагайте под общ знаменател !
Предложения
: ??:??