30.09.2010 г., 9:36 ч.

Ех... само ако знаеш! 

  Проза » Други
1640 0 8
1 мин за четене

Ех... 

ако знаеш откога не съм разглеждала албум със снимки...

Не! Не говоря за поредния ти албум във Facebook. 

А просто за прашен албум със снимки, качен на някой рафт или скрит в чекмеджето със спомени...

Ех... ако знаеш откога не съм получавала писмо...

Не говоря за abv поща или msn.

Истинско писмо, лист хартия с написани букви с химикал...

Добре, че са тези брошури от picadilly, че поне веднъж месечно да отварям пощенската си кутия, за да не хване паяжина...

Ех... само ако знаеш откога не съм виждала деца да играят пред блока...

Къде отидоха гонките, играта на федербал и ластик... стражари и апаши и дама...

В днешно време децата играят само на CS, LOL, Sims...

Какво е "Sims" ли?  Ами правиш си къща, създаваш си семейство... Имаш колкото си пари искаш. Имаш и всичко, от което се нуждаеш, само с едно щракване на мишката.

Ех, как ми липсват усмивките...

И не говоря за емотиконката "smile"  в skype, а за истинските усмивки и сълзите от радост.

Как ми липсват и милите жестове...

Не плюсовете или "Хареса ми" в пореден сайт...

 

Губим си времето с този пуст интернет...

Както и аз сега, щракайки умело върху клавиатурата... Както и ти, скъпи мой читателю, зачел се в поредната ми творба, която смело "Публикувам".

Колко малко ни трябва, за да бъдем щастливи ТУК... ако мога да се изразя по някакъв начин, то ще да е с емотикона  "Happy"

© Александра Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво Сашинка, браво!!!
  • абсолютно точно ! (( =
  • Много си права! И аз съм на твоето мнение.
  • Хората сме забравили, че можем да живеем и без технологиите. Напълно те подкрепям. Много хубаво си го написала, много вярно и се надявам, че много хора ще се замислят над думите ти. Браво!
  • Хмм не.. Интернет е най-голямото богатство, стига да знаем как да го използваме. Всеки който търси нещо истинско, ще намери и начин да си го получи! (: Нещата от живота са толкова по-различни от това, което си представят връстниците ни във фейсбук. И рано или късно всеки ще разбере..
    Интернет е всичко, но не и загуба на време..
  • Интересно ... и много точно! Поздрави от мен!
  • ... и на мен ми липсват...нищо, че не съм на 16
    Поздрав за текста!!!
  • Много ми допада това,което си писала.Всъщност,не само с емотикони може да се изразява радостта,може и с думи.
Предложения
: ??:??