6.01.2023 г., 11:00 ч.

Езикови провокации 

  Проза » Други
164 4 7
1 мин за четене

Гледам „Междузвездни войни“ Въстаналите срещу законната власт на Империята са определени като the rebels, бунтовници.

Наши, както определяхме навремето героите от филмите – Еней, Херкулес, Черното лале, Джон Маклейн…

Чеченските терористи, албанските, сирийските и останалите от  – също the rebels…

Обаче, не приелите американските претенции за световно господство хич не са the rebels.

Нищо, че са срещу Империята…

Те са Insurgente…

Как звучи, а? Свястно нещо няма да наречеш така…

Веднага се вижда – гадове!

Майсторско пренасяне на пропагандата и внушението в стила на „1984“ – новоговор. Демек, създаване на термини, които не толкова да обясняват, колкото да сатанизират, да създават нужните образи в тъмното остатъчно съзнание на масите…

И ето – сега американците искат да обявят Русия за „държава агресор“???

Подобно нещо не е имало. „Държава агресор“ не е наричана нацистка Германия, фашистка Италия, самурайска Япония…

Нито САЩ, които за 200 години са водили 200 войни, имат 800 военни бази по света, не признават никакви правила – освен своите интереси…

Най-интересното и лошото е, че немалко екземпляри от земния зоопарк ще приемат етикетирането като истина.

И ще повтарят, драскат нелепи псевдостихчета, ще крещят по улици и площади, ще повтарят и попетват дебилщините на майсторите-промивачи на мозъчета…

Които, впрочем, не са виновни. Те си вършат работата. Като истински професионалистки…

 

 

 

 

 

И ЗАЩО СМЕ ОЩЕ НА ЗЕМЯТА

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Най-голямата хитрост на дявола е да ви убеди, че не съществува!
  • Благодаря, Елке, Владо!
  • Тарабите около кокошарника ни в Радомир са по-стари от историята на САЩ.
    Няма друга държава, избила зверски цивилното население на цял континент, която днес самодоволно да се смята за глава и венец на демокрацията. Освен Великобритания, разбира се - но то е същото.
  • Фалшивият нов ред!
  • Благодаря, Миночка, Иване!
  • Прав си, Георги! Никой не иска да види истината. Дори и в момента в интернет има съобщения, че Германия и САЩ са предоставили нови оръжия за Украйна. И най силната държава не би могла да удържи позиции, ако воюва срещу нея коалиция на толкова много държави. Светът на капитала и интереса в момента диктува правилата на играта.!
  • Интересно! Шарен свят, болни мозъци колкото щеш.
Предложения
: ??:??