5.02.2009 г., 9:19 ч.

Фатални страсти 2 

  Проза » Хумористична
1229 0 14
2 мин за четене

 

Дона Изабела бързо дойде в съзнание. „От вълнение и преумора е" -  успокои присъстващите семейният лекар. Партито мина като по ноти - с обичайните банални реплики и дежурни усмивки... От време на време дона Изабела крадешком поглеждаше към посребрения, но все още привлекателен Ромеро, който сега се казваше дон Емилио. „Дори и за името си ме е излъгал негодникът му неден!"- с яд си мислеше домакинята и любезно подканваше гостите да опитат от поредния деликатес.

Към края на партито Дона Изабела успя да издебне подходящ момент и сърцераздирателно   прошепна: „Ромеро, не ме ли позна?! Аз съм твоята сърничка!" Често я наричаше така... Той трепна и втренчено я погледна: пред него стоеше по-скоро свинка. Но изведнъж споменът изплува от тъмните й влажни очи. Йезус Мария! Това беше онази наивница, която съблазни преди години. Докато трескаво обмисляше отбранителна стратегия, дона Изабела изхлипа: „Беатрис е твоя дъщеря! Чуваш ли ме?! ТВОЯ! За Бога, трябва да спрем това безумие!" От очите й се търкаляха едри сълзи - досущ като капките от макрофотото  в сайт  "Откровения"... Дон Емилио стоеше като гръмнат, но скоро се окопити: „Успокой се, Изабела! Трябва да ти призная нещо..." Още първата брачна нощ дона Малвина му споделила, че не може да има деца. След пет месеца сестра й починала по време на раждане и те осиновили Хосе Карлос. „Няма никакво кръвосмешение!" - неистово повтаряше  дон Емилио. Дона Изабела вече ридаеше...

Скоро след това вдигнаха пищна сватба.

 

 

9 месеца по-късно...

 

След жестоки диети и пластични операции дона Изабела се промени до неузнаваемост. Струваха си усилията и средствата: беше се превърнала в елегантна и привлекателна дама. Младата  двойка летеше от щастие и всички коментираха, че дон Емилио е обикнал снаха си като родна дъщеря... Но една сутрин имението  осъмна с новината на деня: хубавата Аманда беше избягала с градинаря Хуанито, който преди това дълбоко бръкна в касата на господарите си. Съкрушен от двойния удар, дон Алваро се поболя и  сватовете го навестиха. Дон Емилио за малко не викна: "Уааау!" при вида на променената Изабела. Още същата вечер той я пресрещна и страстно я прегърна: "О, Изабела! Сърничке моя!" Краката на дона Изабела омекнаха като памук . Нямаше повече сили да се бори с фаталното  чувство и му се отдаде... Между ласките крояха планове за бягство...

 

 

 

                                                           КРАЙ  НА  ФИЛМА

© Вилдан Сефер Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Еее, оставете ме на мира, бе хора!
    Най-тържествено обещах да не ви занимавам с глупости!
  • Зная, що си спряла. Добрата Фея готви 2 сезон

  • Нямам думиииииии... ха ха ха ха ха
    Хайде сега "След 1 година" - нов сериал, м?
    Моля те, Феичке, нали си Фея - изпълни ми желанието!
    Абсолютно сладурско е, наистина, Вилдан, дайвай по-нататък
  • Всичко си има край...
  • А,не така-трябва да има продължение...
    фантастична си и в този жанр!Поздрави!
  • Жалко, че свършва, но пък беше страхотен сериал!
  • Който си го може, май може всичко!!! Супер си! Но добре ,че свърши, защото вече си бях зарибена...
  • Ъъъ, след коментара ти, Феичке, ми иде да завия от яд!
    И да проклинам
    таз съдба злочеста,
    че иде край/едва със старт/
    на този интригуващ
    и замислен да е мега-сериал!

    Сполай ти!
    А аз и другите /разписали се или не -знайни и незнайни /, оставаме с надежда да се намери друг начин за реализациата му!
    Гушки!
  • Мили хора, трябва да ви съобщя неприятната вест, че кризата удари и филмовата компания. Поради липса на бюджет ми се обадиха да спра дотук. Жалко, имах толкова идеи, а и с хонорара бях запланувала да избягам с...на Хаваите!

    Светле, съжалявам , но на юбилейната среща на сайта неслучайно седях срещу Ангар. Изкопчих от него секретната информация и те изпреварих. В нашата държава само се краде, защо и аз да не си открадна идейка, си рекох...

    Най-отговорно обещавам повече да не ви занимавам с глупости!




  • Това бяха сцени, от общо взето, понеее 100 серии.
  • е такива сериали ми се гледат - максимум 2 серии а не 8 серии "изабела е бременна"
  • Вилдан, ти ме съкруши!!! Как край, защо край?! Аз тъкмо кроях тъмни планове срещу теб и ти...ми разби тактиката. Мислех да те "обвиня" в кражба на "моя" идея за сериал, подхвърлена ми от Ангар...Щеше да стане супер интрига. Вилдан, добра фея си!!! Аз исках Ромеро да се моли на колене на Изабела, а тя да отрича, че детето е от нея. И ТОЙ ДА СТРАДА И ДА СИ ГО ГЛЕДА САМ. чак накрая към 3587 серия, тя да си спомни, че преди години е била с него и може би детето е от нея. Страхотна си, но...искахме още!!!
  • Е само това ли беше?!... Тъкмо се бях настроил за поне хилядоепизодна сага а'ла "Дните на нашия живот", а ти... Дори си монтирах нов харддиск и отделих една директория специално за сериала...
  • Усмивка за добро утро!
Предложения
: ??:??