19.02.2008 г., 23:27 ч.

Fenix 

  Проза » Други
1111 0 1

Какъв е смисълът на живота? Дали човекът е на този свят с някаква цел или просто е фаза от историята  на тази планета? Може ли светът да бъде променен или единственият начин е да се самоунищожи и да си отиде, както много предишни създания по тази земя? Има ли нещо, което ни ръководи и напътства или просто всичко е хаос, от който се плашим толкова, че да го обожесвим? Каква е целта ни да сътворим нов свят или да унищожим досегашния? Тези въпроси ме карат да се замисля за това защо съм този свят. Отговорът е, че всичко е въпрос на избор, изборът е между това да бъдеш създател или да бъдеш разрушител, между доброто за Земята  или доброто за личността.Човекът е песъчинка в пустинята, но дали тази песъчинка може да промени нещо. Моето мнение е, че може. Всеки човек е дошъл на този свят с цел, но само личният избор може да я изпълни. Аз знам своята, но не мога да я споделя. А ти кой път избираш? Този на създателя на бъдещето или на безличния образ без цел? Моето име е Иван Костадинов и аз съм създател.

© Иван Костадинов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хубав характер демонстрираш - на победител. Поздравление!
Предложения
: ??:??