6.05.2011 г., 1:04 ч.

Гергьовска елейна молитва 

  Проза » Хумористична
787 0 1
3 мин за четене

О, пресвети великомъченико и чудотворецо Георгие,

Сведи взор и погледни към нас, преклонилите се пред твоя образ, и помогни на тези, които с твърда вяра и надежда пристъпват към твоето застъпничество пред Човеколюбивия Бог - Боко.

Ние, Божиите раби, паднали съкратени и безработни заради Реформата – учени, артисти, музиканти, чиновници, инженери и военни, те знаем като непоколебим воин срещу всяко зло и защитник от превратностите на Прехода. Твоето всесилно застъпничество е като лъч за всяка изгубена и незначителна за Властта Му душа. Ти си надеждата на всеки пенсионер, инвалид  и безработен. Ти си този единственият, който прорязва небесата и в миг достига с прошението ни до тенис-корта  на Всевишния. Моли Го, блажени мъченико, та да дари на всички ни спокойствие на душите, та малко по-добре да живеем в Неговото царство. Че много ни е тежко и много сме лъгани в последно време от Неговите ангели и архангели.

Да ходатайства Той пред своя финансов архангел, та белким запази от всяко посегателство заплатите на онези от нас, които все още имат Божественото Му разрешение да работят в Неговия Рай. Да вдигне малко пенсиите на онези от нас, дето не сме умрели още. Да ни изпрати по-достойни и достъпни обезщетения за безработица и да ни закриля от Неговите зли и неразумни данъчни.

Пък ако вече е стоварил върху ни Божествения си гняв заслужено и ни е прогонил от Неговия Едем - поне да ни наставлява по пътя на гурбета в чужбина! Защото и там ще го почитаме и знаем, че Той е велик, милостив и единствен.

Да осъжда Той сурово онези от неговото небесно войнство, затънали в беззакония и кражби, но да прости нашите малки прегрешения пред Райската хазна и да го стори по великата Си милост. Да дари с повече разум и съчувствие Неговите небесни депутати-ангели безпогрешни във всичко из Вселенския парламент, че много глупости натвориха в последно време. Да ги лиши от сребролюбието и блюдолизието им.

Не презирай нашата молба, но изпроси ни от Бога-Боко тихо и богоугодно житие по Неговите земи, душевно и телесно здраве. И в парите повече изобилие, ако може, а?

Да даде Той на препатилия от Реформата наш народ и на цялото бойколюбиво население победа над трудностите, които сам  Той ни създава за да ни изпита и благословение вечно за търпението ни велико. И най-вече - да ни сроди със Своите свети ангели иззад Океана, за да се избавим в ежедневието си от сплетните на Лукавия червен и неговите демони, та да застанем пред Престола на славата на Господа Бога-Боко смирени и достойни, когато ни дойде времето да гласуваме за Него и Неговите наместници в общината.

Свети великомъчениче Георгие, бойколюбивият народ те знае като бърз и навременен помощник и хадатай.  Ний - Неговите смирени раби сега, които търсим твоето застъпничество, сме в голяма нужда и беда.  Ний сме притеснени и измъчени от недолюбването Му в последно време.  За това нека твоята постоянна закрила ни пази, за да преминем този земен живот без грехове и падения пред Него и да Го благославяме по български по три пъти ката ден преди оскъдното ни ядене. До изборите и след това!

Чуй ни, страстосмирений Божий-Боков Георгие и моли непрестанно за нас почитания Владика на всички ни - Бога Боко, щото с Неговата благодат и човеколюбие и при твоята помощ и застъпничество да намерим милост - че за нас няма, поне за децата ни по тези земи, да застанем редом с всички  Негови ангели и архангели партийни и със всички светии правителствени отдясно на Него за изборите и непрестанно да Го славим предизборно след това, сега - и всякога, и во веки веков. Амин.

 

***

 

 

© Михаил Конярски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??