10.02.2012 г., 17:50 ч.

Гореща приказка 

  Проза » Еротична
4370 0 1
5 мин за четене

Беше гореща юлска нощ. Лятото беше в разгара си и въздухът навън беше нажежен.

 Сам и Адам се бяха уговорили да излязат с приятели същата вечер. Той мина да я вземе от тях и тръгнаха заедно към заведението, където беше уговорката им.

-          Донесе ли ми диска? - попита Сам.

-          Кой диск? - учудено ù отвърна Адам.

-          Адам! - изписука тя. - Нали сутринта ти поръчах да ми запишеш музиката?!

Адам съвсем беше забравил за това. Той трябваше да запише диск с музика за Сам, но цял ден така и не го беше направил.

-          Съвсем забравих, скъпа - нежно се обърна той към нея, с тон ала „моля те, не ме убивай”. – Ако искаш, можем да минем през къщи? Това е работа за 5 минути.

-          Но ако отидем до вас, ще закъснеем! - възкликна Сам.

-          Не се тревожи. Ние и без друго всеки път закъсняваме по малко, а днес сме на път да подраним. Хората ще ни гледат странно. - пошегува се той и нежно я целуна по бузата.

Беше си такъв - шегаджия по природа, но романтик по душа.

След малко Адам вече бе паркирал колата пред дома си и двамата със Сам се бяха озовали в стаята му.

-          След малко ще съм готов. - каза той на Сам.

Тя само кимна с глава и удобно се разположи на леглото му, на което неведнъж е спала.

Всъщност двамата бяха заедно от известно време и не беше тайна колко често тя оставаше да нощува при него или обратното. Нощните игри не им бяха непознати, даже напротив, двамата им се отдаваха с удоволствие.

Адам удобно се беше настанил на въртящия се стол, с гръб към леглото, докато Сам се се ровичкаше из телефона си в търсене на някаква снимка. След това тя погледна към компютъра. Той беше там. Навън слънцето залязваше и през прозореца влизаше само леката светлина от пурпурния залез. Тя очертаваше силуета на Адам. Въпреки че беше седнал на стола, широките му силни рамене изпъкваха. Колко пъти Сам бе забивала нокти в тях от удоволствие.

Изведнъж тя усети как започна да ù става все по-горещо. Вярно е, че навън беше 30 градуса, но в стаята работеше климатик, а тя се чувстваше като в сауна. Нямаше излишни дрехи по себе си, които да съблече, за да се разхлади, защото беше само по потник и къси панталонки. Пулсът ù се ускоряваше, тя започваше да потъва в собствените си горещи мисли, когато изведнъж един глас я прекъсна:

-          Готов съм. - каза Адам, вадейки диска от компютъра.

Той се извъртя със стола и погледна към Сам. Тя беше някак си стъписана.

-          Какво има? - попита той.

-          Нищо. Аз просто... - дори не успя да довърши изречението си.

Сам гледаше в очите на Адам и не откъсваше погледа си от тях. Сякаш някаква сила я теглеше към него. Към тялото му, към горещите му устни, към силните му ръце. Тя се изправи, а Адам следеше с поглед всяко движение на изящното ù тяло. Сякаш беше шедьовър на природата. Сам прекрачи стола и седна в скута на Адам, с лице към него. Те продължаваха да се гледат в очите, а в стаята ставаше по-горещо и по-горещо.

-          Нека останем още малко. - прошепна Сам с тих и подканващ глас, без да откъсва поглед от любимия си нито за миг.

-          Сигурна ли си? - попита Адам.

-          Абсолютно!

Това беше отговор, изречен с глас, изпълнен с желание. И както всички се досещате, те не оставаха в стаята, за да гледат филм или да си поприказват.

Веднага след кратката дума, изречена от Сам, тя целуна Адам със страстните си устни. Той усети как езикът ù се вплита в неговия. Ръцете му бавно започнаха да играят по разгорещеното тяло на приятелката му, в търсене на закопчалката на сутиена ù. Той я вдигна от стола, без да спира да я обсипва със страстни целувки. Ръцете на Сам се бяха вплели в косата на Адам, а тялото ù трепереше от желание. Когато я пусна на леглото, Адам за секунди се изправи и започна да съблича тениската си. Сексапилното му тяло възбуждаше Сам още повече. През това време тя не се мотаеше, а разкопчаваше колана му и търсеше ципа на панталоните му. Адам, след като приключи с процедурата по събличането на тениската си, продължи да целува Сам. Той бавно съблече тънкото ù потниче и се спусна с целувки по гърдите ù. Това ù доставяше огромно удоволствие. Целуваше я, притискаше я, хапеше я. Телата и на двамата изгаряха от желание. Сякаш бяха заедно за първи път. Толкова много го искаха.

Сутиен и бикини, панталон и боксерки. Докато се усетят и двамата бяха останали голи в леглото, а телата им се вплитаха в едно. Адам я придърпваше все по-близо до себе си, а Сам усещаше възбудата му. Телата им бяха горещи и се желаеха толкова силно, че нямаше накъде повече. Целувките им ставаха все по-страстни. Той проникна в нея. Тя го усети и стенанията ù изпълниха въздуха. Любиха се горещо и страстно. Ноктите на Сам се забиваха по гърба на Адам и оставяха дълбоки следи, а той продължаваше да целува всяка извивка от разгорещеното ù тяло и да си играе с нея. Той беше отгоре. Държеше ръцете ù. Искаше да доминира, но и се стремеше да ù достави възможно най-голямо удоволствие. Искаше да я държи на върха, колкото е възможно по-дълго. Сам трепереше в ръцете на Адам. Той ù даваше точната доза нежност и грубост едновременно. Знаеше какво точно иска тя и това я караше да го желае още повече.

Развръзката наближаваше. Адам усещаше треперещото тяло на Сам в ръцете си. И двамата стенеха, разгорещени и луди един по друг. И тогава дойде моментът. Настъпи краят и двамата го усетиха. Два вика се разляха във въздуха. Две тела се сляха в едно. Нито един от двамата досега не беше изпитвал подобна наслада, както в онази нощ.

Най-накрая голите им тела се отпуснаха в леглото. И двамата бяха получили точно това, което искаха, от което имаха нужда. Адам и Сам се прегърнаха и онова впериха погледи един в друг. Усмихнаха се нежно. Все още трепереха от наслада. Ускореният им пулс и горещият и забързан дъх се разливаха из цялата стая. А през прозореца влизаше само беглата светлина от уличната лампа.

© Пламена Вълчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??