23.12.2009 г., 23:19 ч.

Хладна плът 

  Проза » Други
755 0 3
1 мин за четене

Беше късно вечер...
Тя стана от жълтия диван, където беше седяла дълго. Отиде в коридора... навсякъде лампите бяха угасени. Тъмнина... тишина... чуваше се само тиктакането на големия стенен часовник.
Влезе в банята и пусна водата... започна да се съблича. Искаше да се измие от всички лъжи и измами, предателства и неуспехи от деня. Толкова отчаяно искаше да избяга от света. Правеше го всяка вечер... Просто се потапяше във ваната с ухаеща на рози вода и забравяше за лошите неща, които в скоро време бяха започнали да се случват често.
Потопи топлата си длан, за да провери водата. Беше нежно топла. Тя влезе бавно. Водата галеше тялото ù и я обвиваше в прегръдка на нежно ухание...
На сутринта, когато слънцето изгря над небосвода и птиците започнаха да пеят... тя продължаваше да лежи там... бледа и мокра. Топлата вода вече бе изстинала... от кранчето капеха ледени капки. Студенината пронизваше вкочаненото ù тяло...
И сега, за нея никоя лампа не светеше... и вчера, и утре, и днес...
Защото това, от което се опитваше да избяга, беше всичко, което ù дава сили да живее. Но тя не го беше осъзнала... и явно никога нямаше да успее да го разбере.

© Александра Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Еееее, Алексче , ти наистина ли си на 15 години ?! Или си рано помъдряла ? Много хубаво !
  • Много тъжен финал и много тъжно послание - не умеем да ценим това,
    което имаме, разминаваме се с него в желанието си непременно да имаме
    това, което нямаме, и което може би не си струва усилията ни...
    Талантлив разказвач си! ПОЗДРАВИ! БЪДИ!
  • "Защото това, от което се опитваше да избяга, беше всичко, което ù дава сили да живее. Но тя не го беше осъзнала... и явно никога нямаше да успее да го разбере." - много хубаво звучи!
Предложения
: ??:??