11.03.2022 г., 10:20 ч.  

И трябва да обясняваш, че не си камила 

  Проза » Други
804 7 17
5 мин за четене

С радост и гордост съобщавам, че не съм юрист, а нормален човек.

Е, имам една слабост – не приемам информации и пропаганди като повечето наоколо. Не ги гълтам като пате горещи лайна, не вярвам в нещо – само, защото е казано от тип с титли и балонно самочувствие.

Извинявам се, но предпочитам да мисля. И не вярвам ни в Дядо Мраз, ни в Дядо Коледа, камо ли в партийно-правителствена истина, единствената на света.

А най-малко вярвам на юристи, политолози, социолози, журналисти и пропагандатори.

Затова не подскочих, когато един адвокат – известен с лешоядството си – обяви, че всички, които не са съгласни с налаганото властово твърдение за всеобща вина на Русия /от Потопа до гонитбата на нацистите/, подлежат на ударите на НК, член 419, а…

Защото били путинофили, както обича да лепи етикети един бивш познат, сега въртящ пропагандния долап…

Та чакам да се появят отново ЗЗД, че и ЗЗН. И да поискат от мен: докажи, че не си камила…

Явно Конституцията е суспендирана и член 39, позволяващ скъпото удоволствие условно да имаш право на мнение, е премахнат.

Мнението е едно! Задългително! Всяко друго – различно от стадното, е престъпление…

Оставям настрани лепенето на етикети – ами нямат аргументи човечковците, лепят етикети. Себе си са обявили за демократи – значи другите не са.

Макар че – като гледам деянията им и слушам глупостите, по-добре е да не си от тях…

Обаче – погледнах фамозния член от НК: „Който по какъвто и да е начин оправдава, отрича или грубо омаловажава извършено престъпление против мира и човечеството и с това създаде опасност да се упражни насилие или да се създаде омраза срещу отделни лица или групи от хора, обединени по раса, цвят на кожата, религия, произход, национална или етническа принадлежност, се наказва с лишаване от свобода от една до пет години“…

Не съм юрист, затова мога да мисля. Та се затруднявам и с лъгането, не го умея…

Просто се питам – обвиняват другомислещите в, меко казано, закрила на ПРЕСТЪПЛЕНИЕ.

Кой, кога, къде е обявил войната на Русия срещу бандите бандерлоги за престъпление?

ЕСПЧ, които осем години не забелязват кървавата баня в Донбас? Не са разбрали за ония 15 000 убити, сред които над 300 деца?

Съдът в Украйна? Която е управлявана фактически от бандерлоги /стадото маймуни в „Книга за джунглата“, нагли от високите клони, сковани от погледа на Каа/?

Американски съд? Който оправдава всяко престъпление, извършено от американец извън САЩ и укрива военнопрестъпници още от Втората световна война?

За войната срещу разпадащите се групировки на Шута говорят политикани, джурналюги, пропагандисти, напушени немислещи полуекземпляри, следващи винаги правата крива на властта…

Юридически подобно определение за ставащото в Украйна НЯМА!!!

Тогава…

Ами просто – създаване на страх! Репчене! Налагане на чувство за вина!

Принуждаване на мислещите да се оправдават – ама, не съм камила…

Докажи!

Правото е обърнато с хастара навън. И се вижда – закърпен, парцалив, лекьосан хастар.

Подходящ за носителите си. И засега грижливо скриван от публиката…

хххх

Като почнах да се питам… Да побързам, че ще го забранят…

Русия скрива войната зад „операция“. Но Украйна защо НЕ Е обявила война в отговор?

Логично – няма война?

Абсурд!

Тогава – защо мълчат?

хххх

Нюланд призна под клетва в Конгреса, че само в Украйна има 17 биолаборатории. Които трябвало да се спасяват – техниката и материалите са изнесени…

Къде?

Най-удобният път е Одеса - … ?

Дали ще ни изненада нещо птиче, свинско, морско?

То вече не знаеш и отде ще ти дойде. Тъй като ни информираха – по света има 336 американски биолаборатории в 33 държави…

У нас нямало Честната дума на управляващите потвърждава…

хххх

Слушам реклами. Хуманно звучащи. Събират помощи за децата в Украйна.

Човешко е, спор няма…

Ама защо не помня събиране на помощи за децата в Ирак, Афганистан, Либия, Сирия, Донбас?

хххх

Два цитата за всички, които са на власт днес по света:

"Когато в джунглата няма тигър, цар става маймуната" - Мао Цзе Дун

"Колко жалък е шутът на кралския трон.

Колко е глупав народът, позволил му това"

Робърт Бърнс /свободен превод/

хххх

Изобщо - море от въпроси. И едни отговори – дето те радват, че си вече на оня праг…

Ми, язък за децата…

Да завидиш на щастливите, дето въртят долапа и се радват, че всичко в торбичката с ярмата на врата им, е наред...

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Дочке!
  • Че кво лошо има да си камила.Издържа на глад, жажда, дезинформация, всякакви натоварвания. По-добре е от магарето.
  • Благодаря, Деа!
  • "Честната дума на управляващите потвърждава…"
  • Благодаря, Надя, Красе, Светулке, Елке!
    Гугъл превод: "Преди бежанците да заминат за Канада, те присъстват на сесия за канадско ориентиране в чужбина с МОМ. Тази сесия предоставя на бежанците информация как могат да наблюдават здравето си и да предотвратят разпространението на COVID-19. На бежанците се казва и за 14-дневната карантина при пристигането си в Канада..."
  • Да, колко е глупав народът, позволил всичко това...!
  • Краси, дай превод на немски поне? Защо ли се догаждам какво пише...
    Георги, хлъзгава работа е това информирането.
  • "Before refugees leave for Canada, they attend a Canadian Orientation Abroad session with the IOM. This session provides refugees with information on how they can monitor their health and prevent the spread of COVID-19. Refugees are also told about the 14-day quarantine upon arrival in Canada..." Та какви са викаш мерките при вас, Генек..
  • Сърбия не обяви санкции на Русия. Всичко чета, следя, отсявам, повръщам (от мигрената и не само)... И пак така...
  • Благодаря, Валентине!
  • Поздравления, Георги!
  • Някои пък като кажат, че пиша пияна, и аз обяснявам:
    - Не пия, така съм си родена! 🥺
  • Благодаря, Петре!
    Правят го.
  • Мдаа, най-лесно е след като не можем да променим действителността,... да променим очите с които я гледаме,...
  • генек (Георги Коновски) - въпрос:
    - защо го правят?
    отговор:
    - защо могат!

    Интернет дава дамски превръзки и памперси с крила!
  • Благодаря, Пепи!
    В момента съм подложен на атака през интернета. Блокаж...
    Въртят долапа и ритат...
  • 🐫 Като те гърбят отвсякъде, направо ставаш многогърба камила
Предложения
: ??:??