14.12.2007 г., 8:30 ч.

Игра на думи 

  Проза » Други
10076 0 7
1 мин за четене
 

Стрелки на часовник. И навъсено небе. А помня лятото - портокалови дървета и зими - запотени стъкла. Искам да... искам да издишам болката. Пръстени. Пръстени в локва, смаляващи се, затягащи се, притискат ме. Искам да ме сграбчат цялата.

    Ден - година. Две. Сивотата в гардероба ми ме плаши. Плашат ме и кошерите нощем. Жило. Жито. Страх. На зрънца. Къде е кадифето в устните ми? С аромат на портокалови кори? Дали и тая нощ ще пуснем мислите си да се срещнат някъде сами?

    Малки ранички по пръстите. И две червени следи. Игра на думи, аз съм първа, ти си първи... и две далечни самоти.

    Останах без пера. И огън. Косите ми растат във сантиметри, в разстоянието между две луни. Искам да те накарам да ме чакаш. Чакай! И пусни омразата да си върви.

Филм. На кино. Само аз и ти във залата .И две мънички, блуждаещи души. Нека да ги поздравим. Нашите ли са? Не вярвам. Игра на думи - аз съм първата, ти си втората... и две далечни самоти.

Нека пролет няма. Защото няма красоти. А имах морско дъно във бутилка и две препарирани пчели. Снимки на лица из стята ми. Познато - непознати личности. Събирам ги, за да си спомням. Гледам ги и се обърквам. Игра на думи - аз съм едната, ти си другата... и две далечни самоти.

  Липсва ми... Липсва ми топлината на завивките. И обръчи от смях около очите. Липсват ми и обедните сутрини и оранжевата нощна лампа над главите ни.

И тази нощ ще пусна сънищата да пътуват. Мисли - релси. Покрити с паяжини, прах, ръжда. Събуждам се във пустото и... се опитвам да градя стени. Строя се цяла вечност вече, а  времето руши.

Я! Канарче на прозореца ми. Поглежда ме и си отива. Кара ме да си припомня. Игра на думи - ти ли си или не си... и две далечни самоти.

© Ралица Стоева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ... пак съм тук...
    Много дълго те няма, Рали!


  • поетична проза...много красива.
    удоволствие беше да прочета...
    с обич, Ралица- прекрасно име носиш.
  • Независимо, че формата е ясна я чувствам като куплетна, с припев.
    Има мелодия в изказа ти!
  • Прекрасно!Невероятно добре жонглираш с думите!
  • Радвам се, че го прочетох.
  • <i>И тази нощ ще пусна сънищата да пътуват. Мисли - релси. Покрити с паяжини, прах, ръжда. Събуждам се във пустото и... се опитвам да градя стени. Строя се цяла вечност вече, а времето руши.</i>
    Една от най-красивите мисли, които съм чувала. Мъдра също.. Мисля, че съм ти фенка
  • Невероятно пишеш!
    Имам чувството, че винаги съм искала да напиша това, а не съм се сещала.
Предложения
: ??:??