Благодаря на всички, които взеха отношение към текста ми! Бъдете здрави и нека Бог ви помогне да понесете инфлацията /не ми се иска да употребя думата хиперинфлация, макар и да дочувам първите й почуквания по вратата на зимната бедна българска хижа/.
Специално към генек: Георги, нали служебните правителства със съответни МС не паднаха от Марс, а бяха назначени точно от Румен Радев. Следователно той и само той носи цялата отговорност за тяхната дейност. Да не говорим колко много ги разхвали.
Умееш да намериш точка за бодване.
Дребна подробност - президентът ИЗОБЩО няма лостове и практически възможности да влияе върху икономиката, финансите, заетостта...
А заплата не му трябва - осигурен е от нас с всичко необходимо и отгоре...
Защо и сега подминаваш изпълнителната власт - МС?
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
Специално към генек: Георги, нали служебните правителства със съответни МС не паднаха от Марс, а бяха назначени точно от Румен Радев. Следователно той и само той носи цялата отговорност за тяхната дейност. Да не говорим колко много ги разхвали.