18.02.2009 г., 22:25 ч.

Искам в нощта 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
848 0 0
1 мин за четене
  Искам да те докосна с пръсти, за да видя дали си реален. Искам да видя дали си от плът, какво има в теб, искам да надникна под твоята обвивка и да я накарам да се разтвори като цвете след дъжд. Искам да живея и да дишам, да говоря истината от извора на сърцето, от дъното на душата. Искам да сме заедно и да бродим през нощта, искам да чувствам, да дишам, да препускам в среднощната магия. Нека пием, нека бъдем искрени, нека те погледам и разгледам, нека да свалим всички дрехи, карти, оръжия. Искам да говоря небивалици, искам да се смея, да копнея, да немея, искам да съм друга. Искам да съм себе си. Позволи ми да съм птичка, позволи ми да трептя и да треперя, позволи ми да надникна в тебе заедно с нощта, да те разголя, опозная, искам да те разгадая. Искам да съм близо, в теб, със теб, зад теб, да се вплета и оплета в твоето съзнание и подсъзнание, да премина всяко разстояние, като брашлян в теб да се увия, с очи да те изпия. Да прекрачим всички граници, да ме познаваш гола, беззащитна, уморена-силна, слаба-уязвима, войнствена и запленена, да ме пазиш и напътстваш, да те водя през поляни, да съм ти робиня, твоята скала непоколебима.
  Позволи ми тази вечер да играя, да счупя всички чаши, да танцувам в лудостта на рая. Искам да съм дива, нека бъда твойта самодива. За тази вечер, утре, и безкрая. Позволи ми да мечтая.

© Амина Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??