30.10.2009 г., 22:18 ч.

Истината 

  Проза » Други
1204 0 3
1 мин за четене

the  TRUTH               2оо6
                                                               

Как постьпва човек, когато няма избор? Как постъпва човек, щом се случи нещо необратимо? Колко още неща трябва да се случат, докато осъзнае човек, че се бори за нещо, отдавна вече изгубено?
Поглеждам назад във миналото и се виждам там в далечината, силен, незнаещ що е страх авантюрист, готов да опознае непознатото, готов да отвори всяка врата, без да знае какво се крие зад нея. Връщам  се бавно по пътеката на спомените и се мъча да открия къде се обърка
всичко, и как от мечтател се превърнах в същество, жадно за познания в търсене на истината.
Много е страшно в търсене на истината да не намериш покой, докато не откриеш каквото търсиш, и това, което откриваш, да не ти дава   покой.
Истината се търси от недоверчивите, това са хора, изгубили вяра, вяра, която единствено истината може да върне, или да погуби завинаги. Много е страшно да изгубиш вяра във някой, безрезервно на когото искаш да вярваш.
Страх ме е.
Колко още страшни истини ще трябва да открия, колко още несъществуващи доказателства за любовта си трябва да узная, за да разбера, че това е края.
Страх ме е. Много ме е страх.
Как да приема, че губя скъп човек и спомени във времето пред мен и няма врьщане назад.
Някак съм обсебен от мисълта, че губя нещо, което всъщност отдавна нямам, докато аз живял съм във заблуда със надежда да поправя непоправимото.
ИСТИНАТА:
Безсмислено е да се бориш сам. Независимо със каква сила разполагаш и колко е силна вярата ти.
Любовта е битка, която не можеш да спечелиш сам, трябва да сте двама. Или печелите двама, или губиш само ти, защото само ти знаеш какво губиш!!!

Бях малко дете, когато Майка ми ми каза нещо, което помня и днес: ”За да се научиш да печелиш истински, първо трябва да се научиш да губиш”              

Така че... “Keep your head up


                                                                      Drezov                                                                       
                                                            

© Златко Безов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Често ми се случва да се преоткривам в текста на някоя песен или в редовете на книга, която чета, така се случи и с твоите думи сега. Човешките отношения са една сложна магия, на която не всеки знае заклинанието и понякога се губим в собствените си грешки, които времето и истината ни ги показават.
  • Да.Някои неща човек ги осъзнава с времето.
  • Много права. (:
Предложения
: ??:??