1.05.2006 г., 14:16 ч.

*Истински влюбена* 

  Проза
1663 0 4
2 мин за четене

Когато ме погледнеш се разтапям, защото не си мой. Когато те погледна започвам да плача, защото не мога да те имам. Ще дойде време, когато ти ще се чувстваш тека, защото ще съм с човек, който ме обича.

Ето видя ли, че стана така както ти казах, ти не ми вярваше. Сега ти си влюбен в мен, но аз съм с друг. Искаш да си с мен, но аз съм влюбена в друг.

***

След време ти дойде при мен. Развесели ме. Каза ми, че ти харесва усмивката ми. Тогава неочаквано ме целуна. Беше адски нежно. Сякаш не знаех къде се намирам. В този момент приятелят ми ни видя. Каза, че всичко между нас е свършило. Не знаех как се чувствам. Погледнах теб, погледнах него. Прибрах се без да казвам нищо. На следващият ден ти ме попита какво мисля. Не знаех какво да отговоря, но ти казах: “Не съм сигурна какво изпитвам към теб, онова старо чувство любов или…” Обърнах се и започнах да вървя напред. Знаех, че ме гледаш как се отдалечавам от теб, но не се обърнах. Ти не ме повика.

В същото време изпитах огромна нужда да те прегърна силно и да те целуна нежно. Исках да ти кажа, че винаги съм те харесвала, но понякога много по- силно от обикновено. Нямах смелостта да го изрека. Скрих се и започнах да плача. Изключих си телефона, не желаех да говоря дори с най-добрата си приятелка. Мислех само за един човек - за теб.

След няколко дни ме срещна в парка. Извика ме на страна и ми каза какво изпитваш към мен. Колкото повече те слушах, колкото повече те гледах, толкова повече и повече се връщаше онова красиво чувство – ЛЮБОВ. Скочих и те прегънах. Не исках да те пусна. Целунах те и ти казах, че те обичам. Ти също ми го каза. Продължихме да се целуваме. Не ми пукаше за никой и нищо. Знаех, че съм с теб и че нищо не може да ми се случи. Чувствах се защитена в прегръдката ти, чувствах се щастлива. Така както не бях се чувствала от много време – ИСТИСКИ ВЛЮБЕНА !!!    

© ЗоРи Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много хубаво разказче Зори Харесва ми
  • БРАВО МИЛИЧКА РАЗКАЗА КОЙТО СИ НАПИСАЛА Е СТРАХОТЕН!!!!!МОГА ДА СИ ПРЕДСТАВЯ КАК СЕ ЧУВСТВАШ ЗАЩОТО И АЗ СЪМ ТАКА И МИ СТАВА ЯСНО КАК ЛЕТИШСТРАХОТНО Е ТОВА ЧУВСТВО ПОЖЕЛАВАМ ГО НА ВСЕКИ!!ПОНЯКОГА СЕ СЛУЧВАТ НЯКОИ НЕЩА И ЗА МОМЕНТА ТЕ БОЛИ,НО СИЧКО СЛЕД ТОВА Е МНОГО ПО ХУБАВО И ПО ИСТИНСКО!!)БРАВО!!ОСЕНКА 12 :п
  • Благодаря. Много се чудих дали да публикувам раказа, хубаво е да получиш подкрепа и да чуеш хубави думи за нещо, което си е лично и си го поверил на хората. Още веднъж благодаря.!!!!
  • да си ИСТИСКИ ВЛЮБЕНА е наистина прекрасно! И ти си го представила по много добър начин чрез този свой разказ! Поздравления
Предложения
: ??:??