21.03.2009 г., 12:34 ч.

Историята на един човек с проблеми - Аз 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
641 0 0
1 мин за четене

                                      Историята на един човек с проблеми - Аз

 

... Началото бе отдавна, дори не помня кога точно... просто ми харесваше аромата на Зеленото... беше приятен, леко сладникав и отпускащ... започнах да се събирам често с хора, които ползваха Зелено... И след време реших да го пробвам и аз... първия път не ми хареса, но не беше и лошо, отпусна ме, но нищо повече. Бях решил да не вземам отново Зелено, но от глупост го направих и оттогава го ползвам всеки ден... От начало не ми беше никак зле, след употреба се чувствах прекрасно-релаксиран и щастлив, мускулите ми се отпускаха, тялото и психиката ми се разтоварваха, но след време ползването на Зелено стана рутина. Не, че не ми беше хубаво, просто имах усещането, че имам нужда от нещо по-силно... и поговорих с хора по-навътре в тези неща. Препоръчаха ми нещо, срещу което винаги съм бил много против - Бяло, но понеже бях отчаян и ГЛУПАВ го взех... пак от началото не ми допадна, но знаех, че с втория опит ще станат нещата... и се получи, Бялото стана част от моя живот, не можех да си легна без него и сега съм така. Един ден съм на Бяло, друг на Зелено, понякога и на двете... усещам, че имам проблем, но не мога да се боря... все още ми е хубаво, но знам, че скоро ще имам нужда от нещо по-силно... Кога ли ще направят кафяв Dove...

© Шкембе Чорба Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??