15.06.2010 г., 15:18 ч.

Из дневниците на един виртуален психар 

  Проза » Други
1263 0 1
3 мин за четене

Из дневниците на един виртуален психар

(1 част) – Ще си имплантирам ембрион



Аз-ът: ... МАМКА МУ... ИСКАМ ДА СЕ РАЗКАРАМ ОТ ТУК...!
... ЗАЩОТО В СЕГАШНИЯ СВЯТ СЪМ СЪВСЕМ САМА ... “

Онзи: Ти ли си сама, бре? Айде сега да не се пренебрегваме! Никога не си била сама, в главата ти сме поне двама, трима…

Аз-ът: А бе ти пак ли се обаждаш? Ти ли си Онзи в главата мир дето все иска да спори… Не се заяждай, а дай акъл как да избягам от самотата. Никой не ме разбира, искам да се телепортирам в друго измерение, на друго енергийно равнище на материята… в друга реалност.

Онзи: Ти нямаш нужда от машина за телепортиране, а от спешно лечение.

Аз-ът: Може и малко LSD, мескалин, канабис, „магически’’ гъби… Така ще мога да осъществя истерично пътешествие в собствения си мозък. Да стигна до неговите непознати досега места, дори такива, за чието съществуване не съм и предполагала.

Онзи: Моля, моля… искаш да кажеш в собствения НИ мозък. И преди да употребяваш каквито и да е психо хави, трябва да искаш моето мнение. Няма да позволя да омагьосваш гънките и лабиринтите му с някакви отровни гъби и химии. Няма ли за тебе биологични, природо-съобразни средства?

Аз-ът: Биологични ли?... Евалла, майна! Ти си гениалното ми раздвоение, умната ми половина! Какво ще кажеш да си имплантирам ембрион? Даже два ембриона – един женски и един мъжки!!!

Онзи: Хайде имплантирай си, де! Ама какъв ембрион? Човешки, кучешки, динозавърски?  Що не си имплантираш ембрион на бяла мечка? Така поне ще родиш нещо от изчезващ вид.

Аз-ът: Човешки  ще си имплантирам. Така вече никога няма да бъда сама. Едно момиченце и едно момченце – имплантирани в корема ми. След това ще си ги водя в парка, ще си играя с тях, ще им говоря. Те ще ме обичат.

Онзи: Имплантирай си каквото щеш! Щом няма да закачаш мозъка ни…А мислила ли си откъде ще дойде твоя ембрион. Като гледам оная от осмия етаж, до онзи ден нямаше боза с какво да си купи, днес – Мерцедес. Как мислиш, че стават тези работи? Естествено, продава си яйцеклетките. Ами оня идиот от втория етаж? Откъде пари за ракия всяка вечер? Елементарно – от сперматозоидите! Чувала ли си за генотип и фенотип? Искаш ли ембриона ти да прилича на тях?

Аз-ът: Вярно бе, как не съм се сетила! Ей сега ще им разкажа игричката аз на тях! Ще си имплантирам ембрионите им и ще ги изтрепя! Жив ембрион няма да оставя! Ще видят те какво значи да ти е гадно!

Онзи: Да бе, да,  обаче след това отиваш в затвора, където пак всички ще те мразят.

Аз-ът: Оооо, писна ми вече от тебе! Докарваш ме до истерия! Толкова ми е тегаво, че ми иде да отлетя на еднопосочно пътешествие и да изтрепя и мозъка ни. Да те видя тогава откъде ще се обаждаш!

Онзи: За да мълчат гласовете в главата ви - моля, последвайте линка по-долу:

http://www.snapdollars.com/join

За да станат с един по-малко - моля, регистрирайте се като нов потребител тук.

За да станат с един повече - моля, погледнете тук: Повече>>>

© Красимира Кантарджиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??