19.07.2023 г., 7:28 ч.

Из "Кулинарния вселенски пътеводител на Баш-шеф Каменов" - 2 

  Проза » Хумористична
214 1 6
2 мин за четене



1.Ако можеш да ползваш сутиена на жена си, като чанта за баскетболни топки, и да не може да готви, простено и е!
2. В Кръчмата на Живота се храниш с това, което ти поднесат.
3. Специалитетът "Паниран мозък от политик" засега, а явно, и занапред, ще си остане несбъдната мечта на поколения кулинари, поради липсата на основното в него, като продукт.
4. Там, където плъховете са повече от персонала, не се съмнявайте, че и хлебарките влизат в менюто.
5. Един от вечните въпроси на мирозданието е облизването на задници, към кое изкуство спада - любовното, или кулинарното?...
6. В един ресторант доволен клиент казва.
- Тези пълнени чушки бяха толкова вкусни, че искам да целуна ръката, с която е слагана тази божествена плънка!
При което келнерът леко смутен се изкашля и тихо прошепва.
- То, главният ни готвач е еднорък, та не ръка ще целувате...
6. Смутен клиент дискретно прошепва в ушето на барман.
- Не, че се оплаквам, но такова нещо и по фолк каналите не съм го виждал... Бихте ли споменали, каква е тайната?
- Виж, ся, шефът има две големи тенджери, скъп спомен от баба му...
- И сигурно, която успее да направи любимото му ястие, нея взема - прекъсва го другия.
- Не бе, ползва ги за сутиен, на която стане, нея назначава...
7. Табела в хранителен магазин.
"Тук са яйцата снесени от щастливи кокошки, а на съседния щанд са тези, които са били нещастни и депресирани".
8. Напоследък навсякъде започна да се предлага месо само от щастливи животни, което ми обясни защо хората се стараят да бъдат все по-нещастни.
9. Когато канибали не могат да запалят огън, не е добра идея да им дадеш огънче.
10. Африканец си търси работа в моргата, а в главата му ечи гласът на майка му, даваща му последни напътствия преди да поеме към Европата.
- И помни, мале, не бъди мързелив! Намери си бачкане веднага, а ако си умен, ще търсиш такава, при която храната ти да е винаги гарантирана и безплатна...

05.07.2023.

© Георги Каменов Всички права запазени

1 Интервю с вожд на африканско племе.
Журналистът пита:
- И все пак освен всичко отрицателно за вас, няма ли и нещо положително след идването на европейците?...
- Има, има, я, я, вундеба - мого помогна за готвене те...
- Обяснете по-подромно, това ще е много интересно за зрителите... ...
  351  12 
1. И кривата краставица за салата става.
2 Младоженец към булката.
- Скъпа, какво ли си ми подготвила за закусчица?...
- Виагра!...
3. Как хубаво готви мама - помисли си мъжът с носталгия по отмиращите патриахални нрави, па се сепна, изтри ръце в престилката, счупи си двете яйца, които му бяха нужни ...
  226 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да не казвам, какво ще е менюто в този случай 🤣
    Мерсаж и тук, Ина 🤣
  • "В Кръчмата на Живота се храниш с това, което ти поднесат." - ако си алергичен, пий една студена вода . а на по-следващия щанд не са се излюпили от щастие, затуй са два пъти по-скъпи..аман..Е, ако няма мусака, баскетболни топки ли ще ядеш?!- не я разбирам тази мъжка логика.
  • 🤣 Марко 🤣
  • !
  • Позна 🤣
  • Една част от написаното е повлияно от сезона на дините. Предполагам. ))
Предложения
: ??:??