2.08.2023 г., 11:25 ч.

Из "Кулинарния вселенски пътеводител на Баш-шеф Каменов" - 3 

  Проза » Хумористична
227 1 6
2 мин за четене


1. И кривата краставица за салата става.
2 Младоженец към булката.
- Скъпа, какво ли си ми подготвила за закусчица?...
- Виагра!...
3. Как хубаво готви мама - помисли си мъжът с носталгия по отмиращите патриахални нрави, па се сепна, изтри ръце в престилката, счупи си двете яйца, които му бяха нужни според рецептата и се хвана отново за черпака...
4. В дома на стар алкохолик на отлежала ракия не се надявай.
5. Огледалото е добра и търсена компания за всеки, който не може да пие сам.
6. Ако африкански ресторант е близо до морга, бъди спокоен - месото винаги ще е прясно.
7. Износът от България на кренвирши, наденици тип кучешка радост и прочие, се е увеличил 7 пъти в посока Западна Европа и САЩ, след като официално се разбра, че освен с ниска цена, са и с високо качество, което съвпада с един все повече разрастващ се конкретен сектор.
Ресторантите за веган-храна най-накрая откриха своето Елдорадо.
8. При проведени щателни проверки от съответните органи в една ферма за щастливи говеда, се оказа, че те са повече от такива!
И експертите се ощастливиха, свивайки по няколко цигарки от сеното им...
9. При сбъркана доставка мандра получава мляко на прах от Колумбия.
Произведената партида сирене вече е в наличност в търговската мрежа, а името на фирмата е...
Опс, нямам време да я кажа, сетих се че имам спешен пазар!...
10. Току що родени пиленца гледат яйце на щраус и си лафят.
- Ако и аз живеех в такъв мезонет, никога нямаше да се излюпя!
- Сигурно и рум-сервиз си има, категория лукс е.
- По-готино е от яйце на Фаберже.
- Не завиждайте, деца - мъдро изкудкудякала майка им, докато поглъщаше поредното червейче - но все пак да знаете, че е виновен баща ви! Ако не беше ревнив, като глух петел, всички ви щях да уредя с такива домове...

25.07.2023.

© Георги Каменов Всички права запазени

1.Ако можеш да ползваш сутиена на жена си, като чанта за баскетболни топки, и да не може да готви, простено и е!
2. В Кръчмата на Живота се храниш с това, което ти поднесат.
3. Специалитетът "Паниран мозък от политик" засега, а явно, и занапред, ще си остане несбъдната мечта на поколения кулинари, п ...
  214 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??