14.12.2012 г., 13:51 ч.

Из "Тълкуване на някои български работи" 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
441 0 1
2 мин за четене

Бг абсолвент – който си е взел хляба в ръцете и се ослушва за салама.

Бг абстрактност – употреба на неразбираеми понятия с цел да се крият конкретни действия с цел обогатяване на властимащите.

Бг авджия – който е зарязал питомното, защото си пада по дивеча.

Бг авиокомпания – която търси да назначи на безсрочен трудов договор стюардеса със собствен самолет, като образованието на стюардесата и произходът на самолета са без значение.

Бг автобус – който идва тогава, когато е без значение дали ще се качите или не.

Бг автогаф – самостоятелно направен фал от който на нашенеца му иде да се ритне отзад.

Бг автографи – начин на развитие на творческия почерк.

Бг автомобилисти – бесни търсачи на удоволствия по пътищата.

Бг автор – който вдига много шум за нищо.

Бг авторитет – който носи в себе си повече грешки, отколкото истини.

Бг авторско право – в което авторът се оказва, че няма никакво право.

Бг АГ болница – заведение в което щедро се изсипват щастливи завършеци на специфични необмислени човешки дела.

Бг агитационни материали – които делят мегдан с некролозите, защото тези, които ще избираме и те рано или късно ще имат некролози.

Бг аграрен деятел – олицетворение на съвършенния селски дръвник, амбициран да се проявява като фермер, защото щяло да има файда.

Бг ад: 

                                                                                                                                                     

1. Българите са убедени, че след такъв живот едва ли може да има ад.                            2. Който за нашенеца си е същински рай в сравнение с това, което е у нас на земята.

Бг адвокат – който трябва да оправдае доверието на своя довереник, измъквайки го от батака по негови си там начини.

Бг адвокатска фирма – която работи в съдружие с прокурори и съдии.

Бг администратори:                                                                                                                     

1. Които по табелките на вратите или на  врата им ще ги познаете.                                   2. Които не полагат усилия да доказват своята неправота.                                                 

Бг администрация - която така е устроена, че за да се освободиш от някого, трябва да го повиши.

Бг Айнщайн – който се плези на себе си.

Бг активни борци – борци срещу нещо си, които и сега са на всеки километър и пак минават метър.

Бг активност - състои се в това, че едни не знаят какво правят, други правят каквото не знаят, а третите критикуват всичко и всички.

Бг актуалност – у нас на преден план винаги са излизали личните нужди на ръководителите.

Бг актьори – основно занимание на нацията, като всеки нашенец е актьор на своето поприще, а и репертоар винаги се намира.

(може и да има продължение)

© Димитър Георгиев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??