20.06.2019 г., 8:32 ч.

Из югоизточния край на спиралната галактика 

  Проза » Други
435 3 11
2 мин за четене

Седя на пейка пред блока. Да се чуди човек, как е оцеляла през зимата. Дървена е, става за отопление. То и сегашният сезон не е безопасен за нея лято е, зимнина се стъкмява. Пак би била полезна. Та седя си и се радвам на този неизползван все още от гражданите енергиен ресурс, разположен под кичесто дърво. И то горкото почти последен мохикан след презастрояването на междублоковите пространства. Жалки останки от...‘Що ли в главата ми се разспростира думата империя? Сещам се за „Империята отвръща на удара”. Затварям очи и започвам да си фантазирам, че съм принцеса Лея. С поизтрита заради заточението на Земята памет. Ама нали Империята е в процес на разпад, явно нещо не са донастроили както трябва и започвам да си спомням...

Чувам някакъв шум, леко поскърцване и като че ме обвива облак прах. Явно космическият кораб, изпратен да ме спаси от пленничеството на тая планета и в тая държава се приземява в остатъка от градинка пред блока. Отварям очи - първи се появява Хан Соло.  Оххх, може и да е Хан – прилича на такъв с тая нахлюпена на главата му, подобна на шлем шапка. Ама общата му визия- мърляв и с позакъсани дрехи  ми изяснява защо е „соло”. След него пристъпва рижаво - кафеникаво козинесто същество. Чубака! Обаче върви на четири крака, навежда глава и започва да зоба неокосената трева (причината е, че служба „Озеленяване” или „Окосяване” към общината има средства само за заплати, не и за осъществяване на дейност). В следващия миг се чува мъжки глас:

Тц,тц,тц! Жега бе! Сичкото трева изгоряло! Мъжът ме вижда.

Ааа, како! Дай някой дреха за децата, че голи и боси!

Това трябва да е Люк! А думите са някакъв код, парола. Но не се сещам какво значат...

О, Йода! В какво ни превърна тая Империя...

© Blue Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Приемам го като невероятен комплимент, Катя!
  • Империята ще бъде окончателно превзета точно от мургавелковците. Блу, умееш да натъжиш и да разсмееш. Имаш интересно въображение.
  • Така е Харпун. Тъжно е и жалко, ама да се смеем, че иначе съвсем ще луднем.
  • Блу нахили ме,ама като са позамислих ми увисна носа нещо.Поздрав.
  • Благодаря, че поседнахте на пейката, момичета и момчета. Дано не я задигнат, Мариана. Стойчо, ами ние сме на една и съща планета. Във всички учебници по астрономия пише, че планетата на маймуните е в югоизточния край на галактиката. DPP, като ти прочетох коментара, що ли се сетих за краля слънце?
  • приликите с действителни лица и събития са възможно най-случайните...
  • Пък при нас е добре! Откакто живеем на "Планетата на маймуните"Урко ми е бизнес партньор!🐒
  • Право в десетката!🎯
  • От слънцето се появяват миражи и Империята изглежда леко размита
Предложения
: ??:??