28.08.2011 г., 23:15 ч.

Изхакани мисли - част 13 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1185 0 8
4 мин за четене

 

Парадокс на овощарството: ако непрекъснато засаждаш ябълката на раздора, накрая ще стигнеш до кривата круша...

Много секси грешка в рекламна дипляна на "Топлофикация" - "Сградата е с централно пОрно"
Въпрос към метеослужбата: силният вятър в главата не пречи  ли на строителите на въздушни кули?
Сладко отмъщение: ако си мъж на място, възползвай се, когато Съдбата Ти обърне гръб!
Не всеки, който се хваща за сламката, е удавник. С нея е по-лесно да се консумира коктейла...
Пътят към Ада е осеян с добри... парични постъпления.
Връх в медицината – когато започнат да присаждат... Съдби!
Ако се боиш от сенките, значи просто не ти достига Светлина...
Парадокс на изхода: дори в безизходна ситуация, винаги има начин да се прецакаш още повече...
Когато Господ е раздавал акъл, нашите фолкпевици са били на опашка за силикон.
На безграничната тъпота виза не ù трябва.
Трудно е да обясниш на алкохолика смисъла на фразата „искам да я изпия  с поглед”...
От всяка цепеница Буратино не става!
Страдаше от мания за преследване... на късмета си.
Геймърско: когато фраговете говорят - и създателите на играта мълчат!
В модните среди задуха вятърът на прЕмяната...
Грозна модификация: вирус-камикадзе.
Ако „времето лекува всичко”, то за лекарите кое остава?
Ако на сутринта намериш в постелята си жена, която е далеч по-възрастна от теб, не се отчайвай -  все пак, това е не просто факт, а артефакт!
Нямам логично обяснение, защо заглавието на разказа „По жицата” толкова привлича ромите...
Нестандартен опит за самоубийство – опита да се удави в морето от илюзии...
Искам да наблюдавам на българския музикален фолк-небосклон един  истински звездопад!
Талибански фолклор: скоковете във вода не са толкова впечатляващи, когато басейнът е пълен...
Имам лошо предчувствие, че здравната реформа в България ще бъде поредната лекарска грешка...
... ”И три дни яли, пили и се веселили”. Казват, че и аз съм бил там, но не помня. Разказаха ми после...
В празната глава цари хармония... защото има добра акустика.
 
Кирил Палачоров, 27-28.08.2011, Бургас
 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Готини!
  • Искрено се забавлявах! Поздрави!
  • Водолей от вода плаши ли се? Плуваме уверено, дори акулите са "наши хора" и хапят само лошите...))))))
  • Ама,че си ги изхакал и този път
    По дъждове и реки да ти върви,Кире,
    надявай пояса и си стой където си искаш
    Поздравче!
  • Лили, най-високият човешки връх, това е ПРИЯТЕЛСТВОТО! Него трябва непрекъснато да щурмуваме.

    Вики, ако не притежавах умението да се усмихвам, досега да съм се гътнал от тъгата, която за жалост владее обществото ни...

    Роси, нали знаеш,че вдъхновението , е като река, която приижда след обилни дъждове. Тръгне ли веднъж, не стой на пътя й! )))))))))
  • Логично, Шерлок! - Уотсън! Ти пак си връх и на върха !
  • Усмивка си! Искрено се забавлявах
  • Само от 27 до 28.08.2011 г. да изхакаш толкова велики мисли, та ти си направо гениален!
Предложения
: ??:??