26.10.2011 г., 17:10 ч.

Изхакани мисли - част 18 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1442 0 14
13 мин за четене
Границата между богатото въображение и добре скроената лъжа понякога е толкова тънка и прозрачна, че единствено интуицията намира разликата между двете...

Дори съвкупността от цялата Световна идиотия не може да пребори една детска сълза...

Моето тълкувание: U.S.A - Undercover Signs of Apocalypse.

Когато парите вземат превес над ума, човек губи и двете...

По улицата на мечтите забранителни знаци няма...

Понякога сънищата се сбъдват. Не се отказвайте от тях, защото каквото си пожелаете в тях, може да се сбъдне на друг. Тогава няма да можете да ги сънувате пак, понеже безсънието ще ви съсипе...

 Опасно е да се отдалечаваш твърде много от себе си. После трудно ще си влезеш в кожата...

Не ми се мисли, ако приказката се казваше: "Азис в страната на чудесата"

Мога ли да сложа на кандидатите за президент по един знак "Х" ?

Опитно е установено, че след петата ракия на българина му е трудно да определи броя на кандидатите, за които трябва да гласува...

Политиката е едно от най-бруталните и безчовечни "изобретения" на човешкия ум. То кара хората да озверяват, водени от низки инстинкти, да забряват средата си и да унищожават всяка добра основа за нещо градивно. Докато Светът не проумее, че тя е вирус, който го разболява отвътре, Човечеството ще затъва в треската на неизлечимо заболяване, чиято отрова си инжектира сам-самичко...

Простичките неща винаги се нуждаят от допълнителни обяснения...

Когато Човек мечтае красиво, мечтите му в този миг са свещени...

Къде ги намират тези летящи килимчета, че с това нашето от хола щях да се пребия.

 Купуването и продаването на гласове е преДстАВление.

Неприятно стечение на обстоятелствата: Един глухоням рибар хванал златната рибка...

Ще призная за бързак оня, който заснеме как парите изчезват измежду женските пръсти.

 Приказка за Азис (моя версия):
Принц Азис целунал жабата и тя се превърнала в... принц.

Как според мен се извършва смяна в националния отбор:
от Николета излиза Ники и влиза Валери...

Положението в българските фирми: сложните неща имат прости решения, но вземането им зависи от прости хора и това води до усложнения...

Веднъж възприемат ли те като простак, не е нужно да се доказваш непрекъснато. Приемат ли те за Човек, трябва всекидневно да доказваш,че не си простак...

Географско положение на България - в тъча....

 Трябва да има осъдителни присъди за хората, които влизат със взлом в душите на другите...

Парадоксално е, че хората въздават кучешка отплата за вярността...

Най-много се разводняват нещата, когато пресъхне мисълта…

Човек и добре да живее, все някак преживява това, че друг живее по-добре...

Предумишлено убийство -  бездарник издава книга...

Честата смяна на настроения понякога се дължи на многообразието на човешката лудост...

 Някои измиват срама от челото с водата, която подливат на другите...

 И двамата бяха лудо влюбени в една и съща... банкова сметка.

 В неговото завещание беше записано: „Моля, да бъда погребан жив!”

 Парадокс: доста българи не знаят и грам чужд език, но се държат като чужденци.

 Мисля, че емблемата на националния ни отбор по футбол трябва да бъде котва – каквото и да се случва, здраво се държи за дъното.

 Скоро ще започнем да измерваме своите спортни успехи в... спомени.

 Между нормалния и лудия стои единствено докторът. Неговото психично здраве се приема за аксиома.

 В гърлото на лихваря беше заседнала огромна буца. От злато...

 Всячески се опитвам да намеря изход от ситуацията. Дори си направих вход...

Кирил Палачоров, 26.10.2011, Бургас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Защо казваш, че не ти се получава!?
    Ама те са толкова изхакани!!!!!!!!!!
    Много,много си добър, Кире-сан!
  • Ей, симпатяго! Много ми хареса този пич със завещанието, наистина. Да се чудят наследниците как да го изпълнят
  • Жанет, дръж ги изкъсо тези вътрешни гласове, не знаеш колко шантави неща вършат, докато ти дават "полезни" съвети)))))))Поздравче!
  • Взех си дрогата за седмици наред,сега ми е едно изхакано...дори и с вътрешните си гласове постигнах консеснсус
  • Те са изключение от правилата, въпреки,че за изключенията правила няма...
  • Идеята е, да "изхакаме" лошите настроения така,че да ги сведем до минимум...
  • Твоите изхакани мисли ми качиха настроението до максимум!Поздрави и усмивки!
  • )))))))) Радо, не бръщай внимание на всички вътрешни гласове. Понякога те са мръсници...
  • Да и при мен шизофренията понякога проговаря...
  • В държавата-лудница, нормално е всички да сме пациенти, но на някои много им личи...)))
  • Винаги трябва да има тънка ирония, иначе нещата водят до дебел край....)))
  • В гърлото на лихваря беше заседнала огромна буца. От злато...
    С поздравления за тънката ирония!
  • Пиша за обикновените неща от Живота като се старая да ги изразя по съвсем обикновен и най-вече сбит начин. Признавам си, че често не ми се получава да правя това, но то е, защото съм обикновен човек...))
  • "Предумишлено убийство - бездарник издава книга..."
    !!!
    Голяма работа си!

Предложения
: ??:??