21.11.2018 г., 19:03 ч.

Изкуство и страст 

  Проза » Еротична
634 1 1
3 мин за четене

И да, оказах се права, бях останала неразбрана, само защото те не приемат случилото се като мен, те го наричаха секс, но за мен това бе изкуство... всеки допир ,жест, ласка, всичко бе изпипано в детайли и усещаш страстта с всяка частичка от тялото си... чувстваш се сякаш в безтегловност и нищо не би могло да развали този момент на наистина една игра на емоции, чувства и движения. А на сутринта, когато лъчите на слънцето се показват и осветят лицето ти, и се будиш в прегръдките на любимия човек усещаш как позитивни мисли нахлуват в мозъка ти и се чувстваш в безопасност, знаейки че си на сигурно място, и доволно след прекараната в емоционалност нощ си готов да се изправиш и да започнеш деня си с усмивка.

Чашата кафе, мммм кафето след такава вечер отпий бавно ,затвори очи , затъи дъх и докато отпиваш се върни в спомените от изминалата нощ а след това усети горчивината му ,отърси се и събери сили за предстоящия ден.

Наистина това ,че некомпетентността относно секса бе обзела голяма част от хората не бе мой проблем ,но все пак като творец не желаех никое от произведенията ми да бъде осъждано , та дори и това което повечето наричаха глупаво. Задавам си въпроса ден след ден “ Глупаво ли е да чувстваш , а по-глупаво ли е от чувствата да направиш творчество ? “. Едва ли това е толкова глупаво , че просто гледах на нещата по друг начин . Бях открила идеалната формула за перфектната емоция и нямаше да позволя някой да противопоставя на този факт . За мен и най- малките подробности и детайли бяха важни, както за художника в картините му, така и аз чувствах човека до себе си като платното върху което рисувам,като боя нанасях нежно ласките си и попивах в тялото на любимия  както тя в платното и вече стават едно цяло.Съвършено звучи нали ?- и беше да , но все не го разбираха защо за мен е изкуство . Те си казваха “ Е какво пък да голямо удоволствие е , но си е просто чукане , какво творчество може да е това “. Никоя фраза обаче не би ме убедила в противното и не аз бях различна просто всички имаха една и съща криворазбрана представа за секс , а какво остава за любов , но както и да е надявам се някога да успеят да разберат какво имам предвид.Продължавам да твърдя и да вярвам в убежденията си и да заставам зад думите и действията си и ще продължавам да се будя с усмивката и гордостта на един истински творец , на една дама превърнала плътско удоволствие в нещо прекрасно три пъти по-силно чувствано от нещото наречено “просто секс “.

© Нелина Гудева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много ми хареса,Нелина! Няма нищо " глупаво" в изкуството да създаваш. Според мен всички велики творби са създадени, защото силата на чувствата и усещанията са били в най- кипящата си точка . Напълно разбирам въпросите, които си задаваш и не само тях.Може още хиляди и милиони пъти да оставаш неразбрана, по- важното, обаче е че виждаш красотата на света, през призмата на чувствеността. А дарбата и смелостта да можеш да ги опишеш са неоценима богатство. Поздравления!
Предложения
: ??:??