8.05.2024 г., 10:44 ч.

Извън полезността на продажничеството 

  Проза » Други
112 2 5
8 мин за четене

Човечеството, и по-специално демократичната му част, е като дете. Трябва да се надзирава. И насочва.

Защото едно дете не бива да е оставяно на самовол. То веднага ще поиска да върши неправилни работи – най-вече вредни.

ННапример, да пита защо тате има пари за цигари, но не иска да купува всеки ден сладолед според детските желания. И няма да се примирява с отговор: „Защото аз съм голям и решавам… А е и вредно…“

Как така ще е вредно?

Но – таткото е голям, а в това общество големите решават. Демокрация…

В която – убеждават ни – решава мнозинството. Макар на практика да се налагат интересите на малцинствата. На богатите, да ЛГБТ, на либералите, на всички, които могат да служат на обявилите се за демократи…

И при това убеждават мнозинството, че е неприлично да иска малцинството да се подчинява на същата тая демокрация…

хххх

Продължават да изплуват като лайна от клоака компромати за Кики, Асена, Парапетката и останалите измамници.

Този път – документално доказана лъжа, опит за прикриване на конфликт на интереси от страна на Кики.

Прокуратурата замаза лъжата за гражданството му.

А сега?

хххх

Държави като Грузия, Молдавия, прибалтийските дребосъци имат президенти и министри с двойно или дори само чуждо гражданство.

Глобализъм! Назначили са от Вашингтон свой човек – аборигените да си траят…

А забравихме ли – в повредите в Конституцията Бойкикев, Гномът, Шиши и Сие метнаха бомба със закъснител. За разни с двойно гражданство, които ще могат да управляват колонията гук…

Очаквайте скоро в сивитата на кандидатите да пише „Роден в Гьозтепе“, „Във Ванкувър“, „В Монтевидео“…

хххх

Идат избори. И политиканите се готвят усилено. Търсят пари, още при и пак пари. Разпределят си баницата, готвят тигана за рибата в океана.

Не си губят времето за някакви планове или програми. Защо? Баламите и така ще лапнат кукичката.

Говорят за разпределяне на властта, за заемани на постове…

Което е основното за тях…

Еврозоната – като възможност за нови грабежи. Шенген като основа за контрабандата. ЕС и НАТО като бъдещи местоработи извън територията…

И – нито дума за хората, за доходите, за цените, за икономиката, за сигурността, за образованието, за здравеопазването…

Абе, те правят избори, за да грабят…

Какви хора? Каква България?

хххх

Навършиха се десет години от убийството на 48 души в Одеса…

Част от недоволните от ПРЕВРАТА, убити за сплашване и назидание. ,бити от нацистите – престъпление, подкрепяно то юрайчовците и останалия служинаж на янките…

В Русия провели траурни чествания.

Рових из интернета – НИКЪДЕ в Украйна това не е отбелязано, даже не се споменава…

А уж става дума за украинци, за украински граждани, за жители на територията Украйна…

Няма траур дори в Одеса. Засега украинска…

хххх

В Грузия – протести. Паразитите от чуждите фирми, изпълняващи целите на господарите си, протестират. Срещу истината – че са наемници на чужди пропаганди. Затова са против закона, осветяващ мръсните им дела.

Логиката е железна – тоя закон е копие на руския. И ръждясва при споменаването, че руският закон е точно копие на американския…

Но, както нагло твърдят американците – това е друго нещо…

хххх

На протестите „мирните“ недоволни обгазили полицаите със сълзотворни препарати, които не се продават в магазините. Вносни…

Кой и как ги е внесъл – важен въпрос.

А като си представя какво щеше да е, ако на власт отново беше Саакашвили… Боъ, вод насилие, арести.

Но оня беше демократ – и значи му е позволено да е агресивен и насилник. Днешните управляващи нямат изначално правото да са демократи. Питайте наш Юрайчо…

хххх

Интересно е бъдещето на малката горда държава. Искат да я превърнат в копие на Украйна. Което всякак е зле, много зле.

Примерно – икономиката. Промишлеността е почти ликвидирана – познато ни, и у нас мина ураганът на грабещия хищен капитализъм.

А селското стопанство дава плодове, зеленчуци, вина, консерви…

Които могат да бъдат пласрани само… Да, в Русия. Ни в САЩ, ни във Великобритания, Франция, Германия… Транспорт, вече заети ниши, огромна местна конкуренция.

Остава Русия. Която веднъж затвори границите си за грузински стоки. И предизвика вълна от фалити. Руснаците могат и без южните си съседи, но грузинците без този пазар… „

хххх

В Москва направили изложба на заловена натовска техника. „Абрамси“, „Брадлита“ и тем подобни.

Родните медии съобщават това с финал – мъ, видите ли, в Киев също имало изложба на РУСКА техника.

Е, да речем, че не е руска, а съветска. Каквато имат и украинците. И не е много ясно чие притежание е била.

А в Москва – НАТОВСКА! Чужда – със сигурност.

В Берлин бяха закарали поразен руски танк. Пропаганда. Обаче – немците го обсипаха с цветя в памет на загиналите. И се получи друг ефект…

хххх

ххххПрибалтийските лимитрофи направо подскачат като пинчери в готовността си да обявят война на Русия.

Напомням – два пъти се опитват през ХХ век да създадат държави и всуе. Обаче – корназ…

Имат пристанища на Балтика, студено море и остатъчна рибно-консервна промишленост. Пристанищата им са ненужни – шведи, финландци, германци, поляци имат свои. И изнасят свои стоки.

Плажовете опустяват, Юрмала е закъсала.

Изход? Русия и Белорусия. За тях това море е хубаво за тях това е Запад, за тях рибните консерви са още привлекателни…

Но идеологията…

И прибалтийчетата закъсват. Което не вълнува никого в бленувания Запад.

От там се сещам за нас. Какви пазари имахме на север… Сега – не ни трябват. Даже чесънът е вносен. А на запад нени щат ни земеделската продукция /имат своя/, ни промишлената /у нас увяхна/, ни морето /хем го имат, хем нашето бетонирахме/…

Та – икономически погледнато – къде ни е КЯРЪТ, казано на новобългарски?

хххх

Израел продължава спецоперацията си срещу палестинците. ООН, САЩ, Великобритания и целият „цивилизован Запад“ не виждат, не чуват, не коментират.

А пред очите им потомците на гонените от нацистите евреи продължават ЕТНИЧЕСКОТО ПРОЧИСТВАНЕ, плавна и логично преливащо в ГЕНОЦИД…

Да, ама… Израел…

В американските университети и извън тях расте недоволството. Обаче, протестиращите студенти веднага са изключвани…

Защото… Ами частните университети се издържат от дарения. Най-вече от богатите евреи…

Ясно?

А някои ще ми говорят за хуманизъм… Хуманизъм в този случай е антисемитизъм. Медиен вой, полиция, съд – за позволяващите си да не премълчават зловещата истина за овцете, станали вълци. Или поне чакали…

хххх

Девети май…

Денят на победата над хитлерова Европа.

Ден, който днешните наследници на Наполеон и Хитлер се опитват да скрият зад фикцията ЕС…

На тази дата някакъв чиновник държал реч за обединяване на търговците на въглища и стомана. Вижте я – нито дума за съюз между държавите, да не говорим за превръщане на Европейския полуостров в тоталитарна държава, управлявана от смешни и нагли некадърници…

Военен блок, опитващ се да колонизира континента зад Урал…

За разумния човек – тъпо и самоуверено безочливо.

За глупаците – нормално. Няколко века Европа лапа от колониите. Защо сега някакви руснаци и китайци не желаят да се подчинят? Що ресурси имат – база за процъфтяване на европейците още два века поне…

А Девети май е страшен ден.

Напомняне…

хххх

Стар политически виц.

Събрали се на среща бивши партизани. Разказвал съветският как взривявали влакове, нападали вражески колони, превземали селища. Разказвал югославянинът как се организирали, обстрелвали немците, заемали цели области.

Излязъл французинът. И казаб: „ Блазе ви. И ние искахме така, но немците бяха забранили…“

хххх

Иска ми се да не засягам подобни теми. Ама като не съм съвсем ослепял, че и мисля, че и не се боя или продавам…

Да му завидиш на Юрая…

 

РАЗНИ ТАМ НЯКАКВИ

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??