23.05.2017 г., 11:12 ч.

Желая ти 

  Проза » Писма, Други
1487 1 0
2 мин за четене
Какво да ти пожелая?
Никога да не секва любовта ти. Този твой извор да е вечен. И да не се съмняваш нито в него, нито в себе си.
Желая ти увереност.
В решенията, в чувствата, в днешният ден. Утрето само ще помисли за себе си. Увереност в начинанията, във всяка стъпка, в полета ти. Възможен е. Увереност в човека до теб, в избора му, в това заедно. Увереност в приятелите, увереност в семейството, в колегите. Увереност в мен, в рамото и крилото ми. В сърцето ми. Увереност, че хора има, Човеци. За теб.
Желая ти доверие.
Към теб. Признавай всичко пред себе си. Бъди откровен с това, което си и искаш да бъдеш. Довери се на твоето най-лично аз, обогатявай го, дай на себе си глас. Пред всички.
Желая ти лекотата на прошката.
Винаги има нещо, за което се чувстваш виновен, нали? Прости си. Човек си. Не можеш да носиш отговорност за всичко, остави и другите да поемат своя дял. Освободи се от оковите на минали вини, сегашни грешки и остави притесненията за бъдещите, когато се случи. Прости и на другите. Не знам дали ти се удава леко, не сме говорили за това. Но ти го желая.
Желая ти успехи.
Желая ти сбъдване.
На теб, на желанията, на мечтите. И на неизреченото. На онова, което не смееш дори да си поискаш! Направи го! Поискай! Поискай всичко!
Желая ти ласки.
Нежност. Приютяване. С обич.
Желая ти страст.
Вложена и получена. Всякак. Нека те съпровожда във всичко. Животът е страст.
Желая ти срещи.
С нови усещания, пътища, хора. С теб самия. Опознаване, преоткриване, наслада. Удоволствия. И жажда за още. Без умора.
Желая ти посоки.
Различни. Нека имаш избор.
Желая ти Възможности.
Щастливи случайности. Пресечни точки със Съдбата. Всичко в твоя полза.
Желая ти Свобода.
Външната не ти дава вътрешна. Борбата е на обратно. Бъди свободен, волен, неудържим. Дух. И се бори за другата – свобода от условности, обстоятелства, излишни съображения.
Бъди здрав!
Сила и мощ, за да преминеш през всичко, което е нужно.
И накрая – Обичай!
Не като за последно. Обичай за първи път! Отдай се, предай се, отпусни се в ръцете на ….(ти ще си решиш), положи всичко в тези ръце – себе си, вярата си, душата си, надеждите, съмненията, грешките, вината, отчаянието, волята, мечтите, минало и бъдеще, тъмното и светлото. Не оставяй нищо. Дари всичко. Довери се без остатък. Обичай до кръв, до плът, до кости, без мисъл, с безумие. Обичай до пълно изгубване на егото, до сливане с вечността, до прераждането ти. Да откриеш отново живота. За първи път. Обичай за първи път!
Наистина.
Обичай…
И нека всичко това те направи щастлив.
Желая ти теб самия​, бъди!

 

© Надежда Тошкова Всички права запазени

09.02.2017

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??