21.11.2021 г., 9:13 ч.  

Жена ми Климактеричката 

  Проза » Фантастика и фентъзи, Хумористична, Еротична
1155 2 22
2 мин за четене

   Аз съм един много тих, работен и спокоен човек.

Пак се прибирам от работа. Влизам, а в къщи тишина.

Гробовна тишина, като в Мавзолей.

Отварям вратата на хола и на дивана Буда... Ама истинският Буда. Дебеличък, кръстосал крака, със затворени очи, ролки на главата и полуусмихнат.

На пръсти обикалям статуята, за да се възхитя на това съвършенство.

И после казвам тихичко.

- Добър вечер, Съкровище.

Тишинааа....

Тука вече правя фатална грешка.

- Има ли нещо за вечеря?

Статуята от усмихнатия Буда се превръща в някакъв Хибрид между сторъкия Шива, богинята на смъртта Кали и Горгона.

Започва се един речитатив:

- Ти бе.......

Изреждат се качества, на които и Сатаната би завидял. После са оплаквания, колко несправедливо живота я е наказал с мен и накрая е фразата, като в анимационния филм семейство Мейзга.

- Защо не се омъжих за Георги?!!!

Задави се с плюнка и реших, че ще умре, нооо... Не, изплю се в една кърпичка и сигурно беше нещо жълто, като отрова на плюеща кобра.

Вече не съм гладен и искам да съм брамин. Да изпадна в Нирвана и да не ям поне година.

Тя влиза в кухнята и се чува траколене на тави, трошене на чинии и след минута пред мен летейки се приземява чиния с пльосната в средата консерва пастет "Апетит" и един домат, разрязан на две.

Гадина, отмъстителна! Знае, че мразя пастет и затова ми го дава.

А, за да е завършен тюрмюртът (както казва Габи) е този разполвен домат, който да ми покаже разбитото ѝ сърце. Седя си на масата пред "художествената творба" и изведнъж от телевизора се понася циганска музика на 120 децибела.

Поглеждам на екрана два мангала се целуват и всеки момент ще се заплодят.

Мойта се дави в сълзи, все едно че прабаба ѝ е умряла и извиква:

- Любов... Ето така се обича, Простако!

Представям си, ако я награбя така, как ще ми зашие един зад врата с фразата "Не виждаш ли, че ме боли главата!!!"

Кротко си отивам в спалнята светвам си нощната лампа и започвам да си чета книжка.

След час влиза Тя... Пъшкайки се мята в леглото, а аз заедно с книжката политам към тавана. После се приземявам пак върху одеялото.

- Изгаси тая лампа!!! Искам да спя!!!

Загасям послушно и се оцъклям в тавана.

В главата ми се върти един въпрос:

- Защо и аз да не стана Климактерик?!!!

Ами много просто.

Не мога да се вредя.

© Гедеон Всички права запазени

До преди няколко години си живеехме щастливо с жена ми - по точно до преди да я хване критическата. Чудя се, как едни хормони могат да превърнат русокосата ми русалка в Горгона Медуза!? Дали думата критическа не идва от критикува? Защото не спира с критиките и оплакванията си от мен.
Започна се с ед ...
  1081  10  16 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Димитър, чудя се защо си изненадан накрая, като аз бях изненадан още в началото.
  • Звучи ми като фейлетон в някогашния сатиричен вестник Стършел. Не мога да не отбележа, че не липсва оригиналност.. Забелязвам, че разчиташ на ефекта на изненада във финала, което като похват е на мястото си. Изобщо, харесва ми.
  • Да, винаги се разбирам с жени. 😊💐
  • Значи се разбрахме. 😏🌹
  • Роси, ако имах такъв ягодов Буда, щях да се прибирам с три кила сладолед. 😊
  • Вал, 😁! При мен тежестта идва от ягодовия сладолед! Обичам да се шегуват и най - вече със себе си! 😊
  • Катя, аз на жена никога не бих казал, че е освинена. Виж да и намекна, че трябва да отиде на лекар, за да провери, дали няма проблеми с обмяната, след като толкова малко папка, а готви прекрасно... Това е друго нещо 😊 Просто съм загрижен за здравето ѝ.
    Благодаря, Мая. 😊
  • Готин хумор.
  • Имам точно такъв разказ за мъже - майтапчии и за техните жени без чувство за хумор
    https://otkrovenia.com/bg/proza/majtapchii
    Не е худ. измислица. Не си длъжен да го четеш. Само да допълня моят коментар.😉
  • Най-големият ад е, да се ожениш за жена, без чувство за хумор. 😊
    Другият пък се сбогува, къде отиваш бе, Квазаре. 😊
    За съжаление много климактерици има и в сайта. 😊
  • Изобщо не е смешно. Съвместното съжителство основано на омраза е истинския Ад на земята.
  • Хехехе голям майтап и тука 🤣🤣 подскочил си до тавана 🤣🤣 нещо подобно се случва като аз се бухна на надуваем дюшек до бедната Елизабет (чихи-то) 🤣 развеселихте ме двамата с Роси! 🤣
    - -
    ПП. Прочетох и коментарите. Ох, Квазаре, съжалявам, че се намесвам в спора ви, но не мога да се въздържа “ Но това не важи за теб, разбира се.
    Да се отречеш от себе си и да следваш Спасителя, носейки кръста си, не изглежда много забавно, нали.” Това е много натъжаващо твърдение, което по никакъв начин не мога да свържа с Вал. Надявам се не ми се сърдиш, но ще си позволя да не съм съгласен с такива думи.
  • Квазаре, всички в сайта знаят, че си християнин.
    Затова прекратявам до тук.
    Носи си кръста, но не викай "Виж те ме, Аз нося кръста"
  • Затова си Квазар, а аз Жабокът.
    Различни виждания за едно и също.
    Кръстът го пое Христос. Ние трябва да Вярваме и Обичаме, а не да се приемаме за втори Син Божий. Твърде сме малки и нищожни, за да носим тоя Кръст.
  • Ето тук правиш голяма грешка, защото християнството не е отговорност, а Свобода.
    Пак пиша големи букви и Щурака ще се хили. 😊
    Да, Свободата да си отговорен.
  • Квазаре, ако някой приема християнството с фанатично виждане, не е добре.
    Християнството е Любов, Щастие, Усмивка и християнското семейство се крепи на това.
    Благодаря ВИ за коментарите.
    Деа, даже съм по-хрисим, защото не се питам за моя климакс. 😊
  • ВИ, хуморът ти е страхотен. Смея се от сърце.
  • 🤣 Да те ожали човек!
    Защо ли си мисля, че не си чак толкова хрисим, както го описваш🤣🤣🤣
  • Това го написах, защото днес е ден на Християнското семейство и се вижда, как мъжете са истински християни.
    Дори и жените са такива 😊
  • Палачи дете, жена ти е невинна 😊
  • ЕйКей, много сме 😶 ... под зоркия поглед на жената единствено можеш да се скриеш в килера и да се наплачеш в страницата 😥
Предложения
: ??:??