24.03.2009 г., 8:23 ч.

Жива съм! 

  Проза » Хумористична
1232 0 15
1 мин за четене

 

Февруари ми разказа играта: всичко, до стотинка отиде за сметки. Хладилникът - отчайващо празен. Ами сега с въздух ли ще се храня? Еврика! Сетих се, че бях купувала жито, мед и орехи за една диета, която все отлагах... Тъкмо е време да я пробвам и да прочистя организма си от токсини и излишни килограми. И без това вместо  хляб се тъпчем с набухватели, прекаляваме със захарта, а за мазнините да не говорим... Край на всякакви  кафета и вафлички! Само билкови чайове и ябълки! За щастие,        всяко лято баща ми  събира билки от екологично чисти места, а зимните ябълки от градината ни, макар и посбръчкани, все още стават  за ядене. Речено - сторено! След 20 дни ефектът беше поразителен: тлъстините ми се стопиха като мартенски сняг, лицето ми светна като пълна луна, а погледът ми се избистри като планинско изворче... Аз не вървях, а плувах по улиците, изпълнена с блаженство...

И точно в този момент завиха сирени. Първата ми мисъл беше за язовирната стена край града ни. Заслушах се във високоговорителя: „ ВНИМАНИЕ! ВНИМАНИЕ! ХИМИЧЕСКО ОБГАЗЯВАНЕ!" О, това ли било?! Ние, кърджалийци отдавна сме  имунизирани -  откога ни трови Оловно-цинковият комбинат... Ами ако все пак е някакъв нов газ - убиец? Хората безпомощно се озъртаха и ускоряваха ход. Така и така ще се мре, скрих се в първата кафе - сладкарница и си поръчах виенско кафе с повечко сметана, баклавичка и количка. Всеки осъден има право на последно желание, нали? Хапвах си сладко, а животът ми преминаваше  като на филмова лента... Не знам защо, но виждах само  хубавите моменти. На излизане дочух коментари от съседната маса: в местната преса  писали, че днес ще се изпробват новите сирени от Министерството на авариите и бедствията. Егати минавката!  Отиде ми  диетата и се простих  с  последната си грижливо кътана петолевка! Но това са бели кахъри! Важното е, че съм жива! Все още...

© Вилдан Сефер Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??