15.01.2007 г., 13:07 ч.

ЖИВОТ КАТО НА КИНО 

  Проза
1643 0 25
3 мин за четене
   
                              ЖИВОТ КАТО НА КИНО - ФЕЙЛЕТОНЧЕ
 

 Най-напред да уточня - не пия! И въпреки това животът ми е като на кино. Всяка холивудска звезда би ми завидяла на динамичния, изпълнен с толкова превъплъщения живот.
 Сутрин - изобилие от роли. Изпълнявам блестящо Пепеляшка, робинята Изаура, огнената Грейс, абе, каквото си пожелая. Докато стигна до работата, участвам в Мисията невъзможна. Вече след обед в Невъзможно бягство - жестоко, неповторимо!
 Снощи например, като в Смъртоносно оръжие ми гръмна котлона в ръцете. Това, разбира се, ми попречи да представя на мъжа ми последната си роля - палавата Сюзън, но има време - и утре е ден.
 Лягам си с милион и едно желания и се събуждам с Нота бене или внимавай в картинката! Целият ми живот е риск печели - риск губи.
 Лошото е, че мъжът ми се пропи. Така му разнообразявам живота и пак недоволен. Заради пусто парно се пропи. Изключихме го и пак ни идват големи сметки. Ех, този Вальо, ненаяде се. Дано там, където е сега, да има парно, за да не настине. Щото много ще е смешно да се каже Вальо топлото настина.
 Викам аз на мъжа ми - спокойно бе, ще се оправим, ще почнем да спестяваме. А той ме пита - от какво?
 Тая година вече няма как, ще си купя палто. Само че модел "Докато свят светува". Спирам да ходя на фризьор. Подстригах се сама. Прическата ми се нарича - "Другата в мен". Мъчно му е на него, че не може да си купи нова кола. Какво от това? Нали си взехме на старо тип Богатите също плачат. Купихме си гарсониера. Все пак е собствена, покрив над главата. Мъчно му било за тристайния, дето го продадохме. За какво ще му е мъчно? Нали като си платихме парното, ни останаха пари за гарсониерата. В нея е толкова уютно! Кухнята е на една ръка разстояние от хола. Припие ти се бира, протягаш ръка и хоп... Само че той пие водка, по пет на ден. Като се прибере пиян, аз хващам тигана, а той ме пита: Пак ли има пълнолуние? Какво пълнолуние бе, Годзила такава? Ами тогава какви са тия девет луни? Разбива ме отвсякъде с тоя въпрос. Да вижда двойно - да. Да ме вижда тройно като три сестри - разбирам. Но девет луни, преди да съм го ударила по главата с тигана, го няма и в Умирай трудно.
 Той ще ми казва на мене, че съм непредвидима като утрешен вестник. Обаче аз, за да си го върна, щом вземе заплата, му давам Списъка на Шиндлер. Нека види лесно ли ми е. Така де. Не стига, че като се напие, обръща дома ни на Спешно отделение и аз се изживявам като Памела Андерсън от Спасители на плажа. Ами не е и никакъв баща. Като му дам да подпише бележниците на децата, ги разглежда, сякаш са досиетата Х. Неблагодарник е мъжът ми, ето какво е. Гледам си сватбените снимки, още там изглеждам като вдовицата в бяло. И всичко е  от свекърва ми, тази Анаконда. Всеки разговор с нея е като интервю с вампир. Чуствителна била  и синът и бил като нея. Абе, какво ще ми говори глупости. С това парно и чуствителност. Чуствителна съм аз. Ако бях в Холивуд, щях да взимам Оскар след Оскар. Е, може и Майкъл, ама Дъглас. А тук какво? Бъхтам се цял месец за един пробит долар, а мъжът ми се прави на Мръсния Хари и не ще да работи за няколко долара повече. Ще има да си мечтая да се къпя в океан от бира с тоя мъж. Като не разбира от изкуство, спирам му водката. Бира ще пие. Само мен да не ме пита защо. То заради такива като него едвам ни приеха в Европа. Веднъж да ни приемат и в Америка и ще се оправя.

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Номинирана съм и си подготвям речта, ако ми връчат статуетката. Двайсет странички само, на най-близките ще благодаря, няма роман да пиша, я!!! Жилиета, къде ме върна?!
  • ...Еееее....нямам думи направо бе,Светле...ама ти си била като филмова енциклопедия.....,как няма да вземеш Оскар... всъщност не си ли го взела вече ? Голям кеф при тебе било....., ще се отбивам по-честичко, че ми е гот !
  • Направо си е супер, Мариолче!!!
  • Мила, разкош е разказа ти!!! И мойта кухня е на една ръка
    разстояние!!!Много е гот самообслужването!!!
  • Леле хитруши такива! Местя се да живея при вас!!!
  • Стоева, довечера бе жено! Много бързаш! И ракия има, и вино има И Клуни ще намине!
  • Люска мила, нали знаеш, че не съм по бирите... Говори ми за нещо, по-така...
  • Стоева, като чу Клуни и как скокна набързо! Алоооо, що така се разсъни ти? Светле, сега ще сипя по една наливна. Тъмна, нали?

    Клуни е с мен бе, откъде ще минава! Слагаме врати с него
  • Защо си носиш кафе, айде сядай Креми. Нали те гледах по телевизията, знам че няма насипно само наливна бира си носете. Така ли беше в рекламата?!
  • Вие на кафенце сте, гледам...
    Лажова, в неделя да не ми мигаш на парцали от недоспиване!
    Тогава и Клуни да мине, няма да го видиш.
  • Трай, мила ми Люси, да не чуят наш'те!!! Това направо си е беля! Как издържат по Холивуд миличките жени, просто им се чудя. Моя никога не би ми...забравих за какво си говорехме, но не се ядосвай, по-късно ще се сетя!
  • Хахахахахаха Ми кога бе Светланке? Кога да ти изневери българин? От копане, от поставяне на врати, от помагане в къщи, ми то време не остава! Затова, моя като се върне и му давам лист със задачи, той няма време да спи, ти за изневери ми говориш
  • Аз като ти казвам Люска, че не става за нищо, ти какво му хареса, ама...Да беше ми написал едно съобщение. Няма да му проговоря ти казвам! И ако знаеш как ми изневеряваше, докато ходехме?! Това българин никога няма да го направи!!!
  • И като пие две мастики, гледай какво прави Копа, че пушек се дига...
    Ами, откакто Енрике се взе с Корникова, аз на него съм обидена! И затова, сега търча след Клуни. Ами как да ти се обади! Вика ми, че ти е звънял много пъти, ама все казвали: "Абонатът разговаря, моля обадете се по-късно"
  • Люси, какво му харесваш на Клуни?! Целувай си го сама, аз съм му сърдита. Знаеш ли от кога не ми се е обаждал. Айде да си гледа работата! Той като е Клуни, аз пък съм Лажова. Коя фамилия е по-европейска, а? Клуни със Клуни, такъв. Ако знаеш на село какъв сладур има!!! Висок, строен, абе балканджия! И да ти скопа и да те така да се каже...
  • Светланке, ако видиш някъде Клуни, удари му една целувка от мен
    Поне не ти е скучно, я гледай каква холивудка си била, пък да не знам!

    Гуш
  • Деси, много ми вдигаш акциите! Благодаря!!!
  • Аааа, пропуснала съм много, но почвам да наваксвам! Ще те изчета от край, до край! То иначе, ще е непоправима загуба!!!
    Разказът е трепач!!
  • Мерси!!!
  • Поредния твой разкош, Светле!!!
    Прегръщам те с кеф!
  • Хубаво пишеш!

  • Хареса ми
    п.п. пооправи си малко печатните грешки...
    п.п.п. с бутон "редактирай"
  • Супер !Браво !

  • А така, само Майкъл, и ще се оправим! Много свежо! Поздрав!
Предложения
: ??:??