6.02.2024 г., 13:27 ч.  

Живот в плен 

  Проза » Други
127 0 1
1 мин за четене

Да живееш живот в плен без да осъзнаваш. Зад решетки невидими за теб. Живот, който те поробва и от който няма измъкване. Това е, когато си в плен на въображението. Мислиш си, че си свободен, но всъщност умът ти е сложил невидима примка на врата я затяга всеки път щом опиташ да живееш в реалността.

Живот във плен на въображението, пълен с илюзия , лъжа и самота. То отначало те подмамва с фантазии, които са под твоя власт, но постепенно след това ти слага златните  окови и те заключва зад стени, изолиран от света.

Изход няма, и не можеш  на никого да кажеш, понеже няма да повярва, че си в плен на своето въображение.

Спокойно! Има надежда за спасение! Стига да поискаш да излезеш от плена на своето въображение. Има Един Който държи ключа за златните окови. Той ще ти помогне да си върнеш властта на ума и да видиш реалността. Ще строши железните стени на самота и ще те покаже пред света. Името му е Исус, колкото и изтъкано вече да звучи, Той е този Който ще те спаси. С Неговата помощ над въображението ще надделееш  и отново над умът си ще владееш.

© Ева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??