24.07.2014 г., 12:39 ч.  

Животът е океан... 

  Проза » Други
822 0 2
1 мин за четене

Животът е океан от възможности... Винаги ти дава това, което искаш, но тогава когато трябва, а не в момента, в който ти го искаш. Животът никога не ти отнема правото на избор. Оставя те сам да вземеш решение коя възможност да избереш, кой път да извървиш и какъв да бъдеш. Животът е най-добрият учител, но за уроците му плащаш най-скъпо. Той - животът - е твърде кратък - точно колкото един удар на сърцето ти - и нямаш време много да му мислиш. Затова живей сега. Рискувай и греши, но с гордост един ден кажи: "Рискувах, сгреших, научих се и живях!" Защото животът обича и помага само на смелите! Само на хора, достатъчно силни, да понесат последиците от грешните решения, без да се отчайват и да спират да вървят напред. Само на хората, които преминават през бурите му със свое собствено слънце. А ако животът им поднесе ураган, те не се оставят да ги помете, а си правят хвърчило и политат към поредната нова възможност, забавлявайки се. Не пропускай нито миг от живота, защото само така си живял пълноценно! Не пропускай и нито една възможност, защото животът не дава втори шанс. Нямаш гумичка или коректор, с които да триеш или променяш нещата, които не харесваш. Животът няма втора серия- затова живей в единствената му - СЕГА. И не забравяй - не съжалявай за нищо, защото както Фройд е казал: "Само опитът ни учи, че животът не е детска градина!" ...

Животът е колкото един удар на сърцето...

© Цвети Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • . Живей Тук и Сега, защото точно този миг е единствен и неповторим.
  • Благодаря, просто малко изказване за вижданията ми към живота
Предложения
: ??:??