29.05.2019 г., 15:49 ч.

Животът, какъвто си е 

  Проза » Други
503 4 10
1 мин за четене

 

Когато си млад и нямаш нищо, някак не ти се вярва, че един ден ще имаш дом, семейство, добра работа... Виждаш лъскавия живот на богатите, мизерния на бедните и най-разумно ти се струва, да си по средата, за да имаш достатъчно време за себе си и близките си, но и да имаш пари, за да не се ограничаваш. И започва голямото търсене. Професия с добро заплащане, но не съсипваща и обсебваща. Мила, добра и грижовна женица, хубавичка, ако може. Бърза, здрава и икономична кола. Къщичка с дворче, в град с добра инфраструктура. Готини приятели и колеги. Запретваш ръкави и започваш да работиш върху щастието си. Не се получава, както си го представяш, работата те изморява, харесват те жени средна хубост, колата ти е втора употреба, живееш в панелка под наем... Явно, трябват повече усилия. Напъваш се, даваш всичко от себе си, но започваш да се изнервяш, стресът ти влияе, косата ти пооредява, бръчици, болки в кръста, годините си минават, хващаш някаква за ушите, която ти казва, че те обича, трябва да минеш по реда си, появяват се децата, нови грижи, усмивката ти поизчезва, къде е тъпото щастие... Тръгваш по екскурзии, обикаляш държави, езикови бариери, други култури, адаптация към климат, храни, води... Все те хваща разстройство. И пътуването е изморително.  Писва ти.  Май, у нас си е най-хубаво. Лягаш на първата срещната полянка. Потъваш в небето. Забравяш за всички грижи. И... се чувстваш щастлив. То било лесно!

© Георги Стоянов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мечтите са онова, което е възможно да ни се случи.
  • Ами,да! Това е панацеята!
    Иначе мечтите са онова, което не се случва!Ей за това са нелечими!😅
  • Светът е шарен, защото всеки иска нещо различно, а и битието определя житието, така че.. кой знае, кое е най-миродавно 🙂
  • “Джазовата” жена е импровизация на природата, нещо уникално, неповторимо и готино, значи.
    Разни хора-разни идеали! Живеещите в лукс смятат, че са достигнали високо ниво и по подразбиране са щастливи. От друга страна, ако не искаш нищо, също ли ще си щастлив? Нямам отговори.
  • Имаше една приказка: " Искай малко, за да получиш много." Не знам дали е вярна, но поне не разочарова много 😁 Иначе, добре си го написал.
  • Благодаря! Хубаво е да легнеш на първата срещната полянка, но не сам, а с някоя джазова жена.
  • Поуката: Лягаш на първата срещната полянка и потъваш в небето още, когато си млад и нямаш нищо! ... Каквото и да правиш, където и да го правиш и на каквато и възраст да си, ако полянката я няма - не е лесно. Поздрави, Сенд! Много хубаво.
  • Тъй, де!
    Преди финалите винаги има някаква история. Не можем да се метнем направо на тях. Благодаря за посещенията!
  • Това е за съжаление голата истина. Много добре си я описал.
  • Поздрави, Сенд ! Пропусна рекламите по телевизора, как усмихнати хора те карат да купуваш неща, които не са ти нужни с пари, които не са твои.
    Поздрави за истината, която сподели с нас !
Предложения
: ??:??