9.11.2009 г., 10:19 ч.

Животът такъв, какъвто е 

  Проза » Хумористична
1001 0 8
4 мин за четене

Хмм! Сега да не си помислите, че се оплаквам, ама...

Отначало ми се струваше голям бонус това, че работата ми всъщност не изисква никакво по-сериозно усилие от дрънкането с дружки в скайпа и проверяването на служебния имейл за в случай, че някой реши да провери има ли живи хора тука аджеба. И донякъде си е бонус, обаче...

Обаче се сблъсквам с известни трудности, ако мога така да ги нарека, най-вече заплашващи коефициента ми на интелигентност. Проблемът е, че в офиса съм сама. Друг проблем е, че и клиенти не се бият пред вратата, но пък заплатата ми не зависи от тях, така че... Трети проблем е, че нямам дори вестник, да не говорим за книга. Та опрях значи до онлайн телевизията. Но май не улучих канала, защото от сутринта до сега по груби сметки трябва да съм изгледала има-няма осемнайсет сериала. До края на работния ден рискувам да закръгля резултата на поне трийсет и пет. В главата ми е пълна каша. Елисео, Мануела, Алехандро, Есперанса, Есмералда, Еухенио, Рамон, Луиза, Пенелопе, Марта, Сианита, Николас, Хосе-Мигел, Мария-Тереса... Проследих в най-големи подробности някъде към осем сватби, четири погребения, поне шест раждания, около десетина изневери и горе-долу толкова признания за изневяра, три сбивания ЗА жени, още три сбивания МЕЖДУ жени, кроежите на пет пъклени плана за съсипването на някоя нещастна фамилия, четири тежки разговора от сорта „Баща ти не ти е баща, а пък аз съм ти сестра, а не майка”, общо около час време сърцераздирателни женски сълзи, поне петнайсет страшни клетви за отмъщение, повече опростени грехове, отколкото и Господ би успял да си представи...

Веднъж питах как може някой да гледа доброволно нещо такова. Отговорът беше: „Ама то е толкова истинско! Живота е такъв!” 
                   Ега ти! Ако животът вярно е такъв, значи аз в най-добрия случай би следвало да се окажа осиновена, а татко ми да е милионер, който навремето е преспал с прислужницата, която пък после си е загубила паметта при самолетна катастрофа и в момента живее при забутано племе в дебрите на Амазонка, а злата ми сестра-близначка иска да ме види мъртва и изстинала, за да не й свия половината от наследството на татко, който пък години наред се гърчи от пристъп на съвест, че не ме е открил. (Всъщност не звучи чак толкова зле, особено това за таткото-милионер.) Животът такъв, какъвто е! Кофти сценарий, но пък каква графика, както беше възкликнал някой!

Разбира се, мога да сменя канала. По-точно опитах. Само че когато в разстояние на половин час за трети път трябваше да изслушам репортажа за циганския екшън в Павликени (или беше в друг град), не издържах и се върнах към сериалите. Ако не друго, поне ми навяват спомени за едно време, когато единствената възможност беше „Робинята Изаура”. Жануария, Леонсио, Малвина (Не съм сигурна за това последното име.)... Цял живот ще помня що сълзи се ляха тогава повсеместно. После претръпнахме нещо май.

В момента съм посред страхотна интрига за попечителството над едно невинно дете и нещата май не вървят на добре. Марта и мъжа й пък се скараха заради някаква танцьорка, а дон Не-знам-си-кой вдигна кръвното като разбра, че Не-му-запомних-името е излязъл от пандиза. Добре де, ще ми трябва малко повече време, докато вникна в подробностите (като да речем имената). Практика му е майката. И ако утре пак забравя книжката, като нищо ще се влея в редиците на редовните зрителки на южноамериканските сапунки. Лошото е, че всичките си приличат, а ги пускат една след друга. Нищо чудно, че вече съвсем ги омешах – кой на кого дете, кой с кого спи и кой за кого се оженил. По едно време даже възкръснал мъртвец се появи. Не ме изненада много де – в тия филми всичко е възможно. После обаче все пак се оказа, че гледам друг филм с участието на същия артист. Може би трябва да си водя записки или просто да се консултирам с капацитети като съседката от долния етаж, когато се прибера довечера.

Ето и сега... Леонардо щял да ходи в училище за пилоти. Кой, по дяволите, е Леонардо?! Откъде се появи пък този?! И защо ще ходи в училище за пилоти?!...

А!... То това било друг сериал. Почнал, докато съм си водила записки по предишния. Определено ще трябва да усъвършенствам това! Хайде чао, че нямам много време. Трябва да видя дали Леонардо ще го огрее с пилотското даскало и дали онази русата ще тръгне с гаджето, от вида на което майка й ще получи инфаркт, инсулт и пълна кататония едновременно. Ще видя дали ще мога да надникна насам пак по време на рекламите, но не обещавам!

© Валентина Вълчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Ама на мен работата ми е такава - да вися в интернет. И какво да правя по цял ден? В един момент просто съм принудена да опра до онлайн-телевизията. Не че през това време не върша и други неща, но сериалите си вървят като фон. Вървяха тоест. Сега съм на образователни програми вече и положението е под контрол.
  • А такаааааааа...фтасахме я!!! Бива ли така?!?!? На работа сериали да гледаш??? Ей за това няма да се оправи тая държава, защото всеки върши на работа това, което не трябва!!! И не е въпросът дали ще са сериали, скайп, весници, списания, гримирване, лични разговори по телефона и каквои ли още не, а е въпрос на самосъзнание!!! Никога няма да се оправим така!!!Няма!!! Поздрави от мен
  • разсмя, а имах нужда
  • Искрено се забавлявах! Поздравления!
  • Всъщност майка ми им е голяма фенка, но дори и тя напоследък взе да протестира, че това е загуба на време и нерви. Което ще рече, че положението със сценариите на този род сериали наистина е станало зле.
  • Аз отдавна ги отказах, защото имам същите затруднения. Не мога да схвана кой на кого син, брат, сват и т.н., а и действието тече толкова бавно, че на петата минута взимам валидол от нерви - три серии минат от началото на целувката до края. Абе луда работа.
  • А, откакто тръгнаха турските бози, открих очарованието на виртуалните библиотеки и на Анимал планет.
  • Мадам, това да гледаш латиносериали си е чисто самоубийство, та дори и да умираш от скука! www.e-televizor.com е сайта - има и филми, и комедийни сериали... само не гледай това, моля те!
Предложения
: ??:??