17.03.2009 г., 7:14 ч.

Как организираха купон изненада за рождения ден на Ко Та Рак 

  Проза » Разкази
689 0 1
2 мин за четене

- Но ако той си има други планове за довечера? - възрази Сянка.
- Абе, какви други планове може да има на рождения си ден?! - махна с ръка Дърт Пън - Освен да купонясва.
- От къде да знам, може да иска да се отдаде на размисъл и равносметка например - предположи първият.
- Сянка, млъкни! - отсече Шира и добави - все пак за Ко Та Рак става дума.
- Слушам! - изкозирува Сянка.
- Щом вече уредихме този въпрос - започна делово Кух Че Реп. - Остава само да решим какво ни трябва за купона.
- Място, пиячка и кльопачка - изреди на пръсти Дърт Пън. - Нищо друго.
- Добре, значи...
...
- Какво ще правите довечера? - попита Ко Та Рак.
- Ами ние, ммннммрф - изломоти Но Щен Вълк, защото Гар Ван му хвана здраво муцуната.
- Ще ходя на един шах турнир - каза тя. - А Но ще ми е секундант.
- Ми хубаво - омърлушено промърмори котакът.
...
- Свободни ли сте тази вечер? - попита двамата премъдри Ко Та Рак.
- Ооо, не - каза Кух Че Реп.
- Ще сме на един конгрес в Съседната Околия - допълни Дърт Пън.
- Ми добре - още по-омърлушено смънка Ко.
...
- Хей, Дра...
- Ууааууоо - профуча покрай него дракончето.
- Няма значение - махна с лапа котакът. - Какво ли им става на всички днес?!
...
Ко Та Рак засече Шира и Сянка край НеЧакТолковаГолемияВир, като човекът махаше с ръце и крака във въздуха, а големият котарак пускаше от време на време по някоя забележка.
- Какви са ви плановете за довечера? - вяло попита котакът, който вече съвсем се беше отчаял.
- Значи ние... - започна да го баламосва нещо Шира, но ученикът му го прекъсна:
- Довечера сме на купон у Гар Ван по случай твоя рожден ден - директно изтърси той и гледайки през рамо към котакът, добави - Всичко е подготвено, всички ще дойдат, така че гледай и ти да си там.
- Сянка!!! - възмути се Шира.
- Какво "Сянка"?! - възкликна човекът. - Виж как се е омърлушил, току виж не дошъл...
- Иии, супер! - с вик се метна на гърба му Ко Та Рак и възторжено добави - Много яко!
- Ко... - внимателно започна Сянка. - Много те моля, престани да си забиваш ноктите в гърба ми.
- Опс, извинявай - каза котакът и слезе от гърба му.
- Довечера гледай да се правиш на изненадан - мърмореше в това време Шира.
- Няма проблем - безметежно заяви Ко Та Рак. - Изненадата е от най-важните ми качества...

© Стоян Вихронрав Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??