17.02.2007 г., 6:11 ч.

Какво е Любовта 

  Проза
1259 0 3
2 мин за четене

       Какво е любовта ???
Капка от росата върху листо на цвете или самотна птица, летяща в безкрайните небеса?
Живо същество ли е тя или е просто около нас?
Какво ни причинява тя и защо?
Тя е това, което не може да се види.
Тя е неодушевено създание, което, всели ли се в теб, не излиза от сърцето ти.
Прекарва те пред какви ли не премеждия.
Кара сърцето ти да бие бързо и бавно в един и същи момент.
Тя е нещото, което никога не е спряло да съществува от началото на света.
Лунна светлина върху повърхостта на езерото на мечтите ни.
Слънчев лъч, пронизващ небесното пространство, за да огрее за първи път земята и да дари живот на всички.
Малко цвете, поникващо от почвата, търсещо капчица вода, за да прежиее следващия ден.
Както цветето, така и ние хората, когато сме влюбени търсим ласките на любимия човек.
За да продължим напред и да доживеем емоционално до следващата ни среща с него.
Любовта е просто емоция.
Ако те обсеби отдай и се.
Ако крилете и се разперят над теб полети с нея.
Макар мечът, скрит в перата й, да те наранява.
И когато тя ти проговори, повярвай й, макар гласът й да руши мечтите ти.
Любовта не обсебва, но и не иска да я обсебят.
Любовта няма друго желание, освен да се изпълни.
Тя ни кара да страдаме, защото обичаме.
Да познаеш болката на твърде много нежност.
Да бъдеш раняван от съобственото си разбиране за любовта.
Да обичаш и да умираш едновременно.
Тя е това нещо, което вдъхва живот и сили да продължиш напред с пълна сила и в следващия момент да те убие за секунди.
Тя е просто ЛЮБОВ.
Не можеш да я видиш, нито да я помиришеш.
Не можеш да се докоснеш до нея, а само да я почувтваш.
Колкото и да се опитваш да я обясниш, тя винаги си остава необяснима и загадъчна.
Нищо не света не може да се сравни с нея.
Тя е наи-силната мощ в целия свят.
Думите "Обичам те" могат да те накарат да плачеш от радост и обратното - да разбият сърцето ти на миниатюрни парченца.
Бъдеш ли обичан, ти си на небесата, но бъдеш ли отхвърлен, сърцето ти кърви и плаче.
Любовта е всичко.
Тя възражда.
Тя убива.
Казвай "Обичам те" колкото и да ти е трудно, защото някой ден и ти ще имаш нуждата да го чуеш и да го почувстваш.
Топлината и огъня, който тези две думи причиняват на душата ти, прониквайки в теб.
Дали някой ден ще разгадаем любовта?
Дали ще бъдем истински влюбени?
Дали ще разберем смисъла на думатите "Обичам те"?
Никой не знае, но само едно нещо трябва да те крепи щом обичаш някого.
Огънят, горящ в сърцето ти.
Този огън, който те кара да дишаш дълбоко и кара сърцето ти да бие силно, щом този човек е до теб.
Обичайте се!
Любовта е всичко.
Какво е любовта?
Тя е всичко!
Живее сред нас макар и да не я виждаме.
Живее в сърцата ни.
Това е любовта!

 

 

© Станислав Георгиев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много чувствено и истинско.Поздравявам те искрено {}{}{} "Само влюбения има право да бъде наречен човек."
  • Любовта е всичко...
  • Адски вярно и много красиво си описал тази всемогъща магьосница- Любовта! Талантът е налице.. чувствителността също! Продължавай все така!
Предложения
: ??:??