16.06.2009 г., 21:32 ч.

Какво е Любовта? 

  Проза » Други
2657 1 2
7 мин за четене

Докоснах очите ти в здрача и простенах от жажда!

Докоснах  ръцете ти в тъмното

                                      и сякаш знаех, че повече никога няма да стигна до тях…

 

 

                                  КАКВО Е ЛЮБОВТА?!

 

-         Какво е Любовта?

! Любовта е времето, прекарано с Теб,

                                                        дори когато Теб те няма...

-         Какво е Любовта?

! Да дишаш в мен, а да те виждам срещу мене... :)

 

-         Какво е Любовта?

! Да влизам в Теб и да излизам без да те руша!

 

-         Какво е  Любовта?

! ЕДНА ИДЕЯ ПОВЕЧЕ ОТ ВСИЧКО ДРУГО!

 

Една Идея на екстаз и див оргазъм на Душата в дипли от дантела с цвят на мента и нюанс на златен кехлибар... :)

Една Идея с аромат на тюркоазено зелено и музика в цвят на ахат... :)

Една поредна песен, повтаряща се в дните ни, градени с привкус на Съдба... Едно DÉJÀ VU, припомнящо ни колко сме нищожни и сами ЕДИН БЕЗ ДРУГ!!!

Припомнящо ни колко крехка е нашата сетивност и как само с един жест на нашата ръка, оставяме Някой без Душа...

 

-         Какво е Любовта?

! Любовта е Огъня в очите ми, когато спомням си за ласките ти - днешни и предишни... :)

-         Какво е Любовта?

! Любовта е трепета в гърдите ми, когато чувствам мисълта ти да кръжи над мен без свян, разголила и най-срамните си мисли... :)

 

-         А може би е Любовта, когато тихо гледаш в мен, отпуснал глава на уморените си длани, не смеещ... не можещ да поискаш да ме събудиш...

 

                              КАКВО Е ЛЮБОВТА...

                                                            за мен...

Да ме разголваш със силата на скритите си страсти и да ме заставяш с волята на погледа си див и властен!

Да ме обличаш с вино, с цвят червен - изливащо се от ръцете ти  и да рисуваш с език най-красивата дреха, потрепваща върху снагата ми - тъй жадна за Теб!

Да плачеш с мен от щастие, когато Мир и Тишина струят от Мирото мисловно, с което помазваш моята Душа - тъй търсеща, тъй искаща Теб!

 КАКВО Е ЛЮБОВТА... за мен!!?

 

ТЯ Е

        Оня Еднорог златист, препускащ из Мъртвите полета и въздушните пътища на цветната Дъга...

ТЯ Е

       Оня Пегас - верен и мъдър, по-мъдър от стопанина си...

За МЕНЕ ТЯ Е

                           ВЪЛШЕБНА ВОДА, налята от извора на Белоногата...

                           ЖИВА ВОДА - лекуваща и даваща власт на Другия да влезе в Твоя Храм на святост...

ТЯ Е ОНЯ ЖЕСТ на ласка, в който има светлина и с него повдигаш Духа ми, когато е паднал... :)

ТЯ Е, когато танцуваш ме с мигли и аз стена от сласт, покосила нозете ми и събудила в мен желания за близост и неприкрита страст...

ТЯ Е скрита в гънката до веждите ти, сякаш приканяща на подчинение моя непокорен нрав... :)

 

Понякога притихнала във Времето, притварям клепки и разтварям цветните криле на сетивата си, оставила се рееща из въздуха в сфера бляскаща и пълна със звезден прах- ТОГАВА СЪМ ЛЮБОВ!

 

ТОГАВА аз съм тази, дето дирят...

И СТАВАМ просто ДЪХ... и ставам просто МЪГЛЯВИНА, слязла на Земята...

И СТАВАМ просто РОМАНС!

Една тръпчивост на любовен привкус, оставащ по небцето, след като си докосвал с устни сочна праскова... :)

И СТАВАМ просто СТРАСТ - препускаща, самата АЗ - ЕДИН ДИВЕН ПЕГАС... политнал... полетял!

СДАЛ СЕ на ИДЕЯТА ЗА СПОДЕЛЕНОСТТА НА ДУШАТА...

 

ЕДНА ИДЕЯ ПОВЕЧЕ ОТ ВСИЧКО ДРУГО!

 

... това е ЛЮБОВТА... ...

 

! ВЛАСТ НАД ДУШАТА...

! СТРАСТ, ПОГУБВАЩА ТЕЛАТА...

! ИЗТИЧАНЕ НА ОГЪН ОТ РЪЦЕТЕ И НОЗЕТЕ, КОИТО НЕНАСИТНО ВПЛЕТЕНИ ЕДНИ В ДРУГИ ХРАНЯТ ЕМОЦИИТЕ СИ И ПАК ОСТАВАТ ГЛАДНИ...!

 

Какво е Любовта... ...

 

ЛЮБОВТА Е Някой да направи нещо за теб с ИДЕЯТА за ТЕБ - ЕДНА Идея за ЗНАЧИМОСТ!!

( ... всичко друго е пепел - една суета, потънала в нищета и духовна безтегловност...)

 

Винаги можеш да се погрижиш за Някой!

Винаги има начин да заявиш ПРИСЪСТВИЕ! Значимо Присъствие!

Винаги има начин да покажеш ЛЮБОВ!

ВИНАГИ!!!

 

И НЕ Е НУЖНО МНОГО!

 

НЕ СТРУВА ПАРИ!

(... може би понякога само малко, за да създадеш уют, уют на мисълта...

за да я подготвиш за това, което предстои, а именно ИСТИНСКОТО ОБЯСНЕНИЕ В ЛЮБОВ :) )

И това внимание е толкова живо, че скъсява разстояния, прескача Времена и Бреговете в тях...

И това внимание е ТОЛКОВА ДИШАЩО и ДАВАЩО!!!

Какво е Любовта за мен!?

 

ЛЮБОВТА Е, когато свенливо навеждам очи, притеснена от погледа ти, който разнищва ме цяла и оставя ме гола (без тайници мисловни дори)...

... когато скрито надничам зад рамото ти непокорна и по детски чиста, а ти ме понасяш на ръце! :)

... когато пия от чашата ти, обула чехлите ти, които не понасяш друг да обува, но при все това не се дразниш от мен... :)

... когато те будя през нощта, защото все шавам нещо, а ТИ грижливо ме завиваш с одеяло от две топли ръце!

... когато искам да играя на “Принцеси” и искам от теб ТИ да си моят Принц, избрала най-неподходящия момент... ти заставаш кротко пред мен, един мъж с топли очи и чакаш поредната разглезваща ме заповед, като например да разтриеш ходилата ми и да ги намажеш с крем... :)

 

Какво е Любовта за мен?

 

НАЧИНЪТ, по който стоиш...

НАЧИНЪТ, по който вървиш...

НАЧИНЪТ, по който ме гледаш...

НАЧИНЪТ, по който ме докосваш...

НАЧИНЪТ, по който ми мълвиш, че САМО МЕН ОБИЧАШ...

                                                             ЧЕ САМО МЕН ИСКАШ!!!

(един отзвук на най-фините ни тела, оставащ скрит - но с ВИДИМИ СЛЕДИ...)

 

-         Какво е Любовта за Теб, Леа?! (попита ме ти...)

Времето, в което забравям своя АЗ и се сливам с тревата... и ставам трева... :)

Времето, в което спирам да ИСКАМ за себе си, а ИСКАМ ДА ДАМ!

:)

Времето, в което забравям да дишам, за да остане въздух за Теб! :)

Времето, в което бих могла да целувам нозете ти - една благост за мен... :)

ЛЮБОВТА Е ВСИЧКО ОНОВА, което не мога да обясня с логиката на мислите си, но каращо Душата ми да пърха с нежни крила... :)

... ВСИЧКО ОНОВА, което ме кара ДА ЧУВСТВАМ ТВОЕТО СЪРЦЕ...

ДРУГИТЕ СЪРЦА... :)

 

И ДА ЗНАМ, че дори да претърся Вселената - Ти ще си ЕДИНСТВЕН!!!

И ДА ЗНАМ, че дори да разбуня моретата, Ти ще си ВСЕВЛАСТЕН!!!

И да знам, че ако поискам да претегля Сълзата ти - теглилка няма!

... и че от другата страна на везната мога да поставя само едно - моята сълза...

Какво е ЛЮБОВТА...

 

ЕДНА ИДЕЯ ПО-ДОБРО! ЕДНА ИДЕЯ ПОВЕЧЕ ОТ ВСИЧКО ДРУГО!

 

                                                                                       Л-Е

http://www.vbox7.com/play:fe3eec23

 

© Л-Е Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздавления,Леа!Ти си невероятна!Нямаш представа какво удоволствие ми достави.Пожелавам ти успехи!
  • Много силно и много красиво!Страшно ми хареса.Поздрави!

Предложения
: ??:??