30.05.2009 г., 23:31 ч.

Какво ми трябваше?... 

  Проза » Хумористична
1659 0 40
1 мин за четене

Окончателно се убедих, че от мен човек няма да стане. И всичко е пак заради прословутата ми слабост към истината. Когато се регистрирах в сайта, най-добросъвестно попълних личните си данни. Ако ми искаха кръвната група, щях и нея да напиша - А+. Будала! Това да не ми е CV?! Та нали виртуалното пространство е свят на фантазии и безброй превъплъщения... Спокойно можех да посоча по-атрактивна възраст или просто да пропусна тази досадна подробност. Зодията ми е също  пълна минавка. За много потребители тя е символ на тъп, но упорит човек, който препуска с „рогите напред”. Повярвайте ми: всяка друга на нейно място щеше да е по-лицеприятна.  Това, че  си признах и откъде съм, го отчитам като стратегическа грешка. Да бях писала: Райско кътче или Островът на съкровищата... И да ме пита човек защо се снимах баш в гората? Отгоре на всичко си сложих новия анорак, който купих изгодно на промоция, та съвсем заприличах на гущер. То бива зеленко, но чак пък толкова... Тази пуста родопска пролет ми взе акъла! Друго щеше да е да се снимам с дълбоко деколте и питие в ръка в някой бар, например...

Но най-ме е яд, че се насадих с този ник. Чак сега разбирам снизходително-съжалителната физиономия на сина ми, когато се регистрирах. Момчето деликатно се опита да ме разубеди, но аз се заинатих като магаре на лед. Сега очакват от мен  да съм винаги  красива, бяла и добра, а това ме задължава  да съм  във форма. Не дай си боже да изпадна в песимизъм или депресия. Веднага почват приказки от рода на: „ Щом и феята е закъсала, положението е неспасяемо...” А за писане на еротични стихове не мога и да мечтая. Какво ще си помислят хората за моята духовна възвишеност? Фея, фея, ама, и  аз съм жена, и аз душа нося...

Вече сериозно мисля да си сменя ника и „актуализирам” личните си данни. Колебая се между Rozovata pantera, Flirtuvashta s viatara или Otnesena ot vixarа. Вие какво ще ме посъветвате?

© Вилдан Сефер Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Тази твоя самоирония, която така ми допада...
    Сега имам повече свободно време и чета цялата ти проза, после минавам и на поезията ти!
    Зареждаш ме с много емоции, стигнала съм до петата ти страничка и продължавам!
  • Благодаря! А на теб, Евгени, пожелавам успех!
  • Много добре написано аз съм нов тука..... и смятам да напиша един криминален роман успехи от мен ...
  • Това го четох нелогната и се посмях от сърце! С обич, Феичка!
  • Да !!! Промяната е осезаема ...и все по-мъдро ни шептиш
    И аз много се смях ...явно , че тепърва ни предстои да гуем "това-онова" от живота
    С поздрав най-сърдечен - твой Приятел вечен
    П.С. Пък това "гуем" си дойде баш на място ...исках да кажа "чуем", ама ако се корегирам и кажа "гушим това - онова от живота" ще е най-добре за всички смели сърца
  • Белла, а ти видя ли новата ми снимка на профила? Все отнякъде трябваше да почна с промяната...
  • Благодаря ти, Just-Smile(Съншайн!

    Andromaha(Белла), уникална си! Що не пишеш хумористични разкази?

  • Ена, струва ми се, че най-много ми приляга никът Oceliavashta_napuk!
  • Леле, Вилдан, немой, душо!!!
    Мани, недей да се променяш, хептен ще го закършим тогава...
    Ми то саде една фея ни остана, всичко ни зеха...
    Ма, ако па рекат да сложат и данък феи...
    Що не помислиш за ник "Конникът без глава", м?
  • Благодаря ти, Юлия, но защо на "ви"?
  • Оуу, вярно, че имаш нова снимка...Чуй сега - зеленото супер ти ходи, фонът също е готин, за рогата - много хора искат да ги имат, щот в сегашно време са средство за постигане на целите и най-после местоживеенето - всеки камък си тежи на мястото - какъв земен рай, бе, моля ти се!? и моля ти се - ако си в розов период - давай!
  • Неееееееее.......
    И дума да не става!
    За нас си си прекрасната добра фея, който, както и каквото иска да си мисли!Обичаме такава, каквато си!
    И в прозата си добра!
  • Хубаво си го намислила, ама по навреме трябваше да е...
  • Ха, ти да не се спече от предстоящата среща Ако много се притесняваш да ти услужа с ангелски крила, всъщност разполагам и с всички атрибути на дявола Имаш избор. Можеш да се кръстиш "Смених си ника и изкарах ангела на дявола"Гъбаркам се нещо
  • Ти за туй ли пак си се скрила тук в прозата? М? Да си сменяш ника? Въобще не си го и помисляй! И да не посягаш на зеленинката около теб! Толкова нежна и фейска зеленинка, тя кусури й намира! И какво му е на анорака? Знайш откога си мечтая за такъв, ама синичък (моля, цвета да не се бърка с партийни убеждения!). И к'во ти е на зодията? Ега си, к'во да кажем ний с гайдите, дет' обикновено "шапки" ни наричат?!... Да не си посмяла да си крийш и годините! Чакай първо да ти рекат: "Я вземи да сложиш некоя актуална снимка! За какво си изтипосала таз снимка от младежките си години?!", пък тогаз обмисляй нова тактика със снимките... На мен вече днес един глупак ми го рече на друго място, пък аз съм ти кака! Тъй че никакво отказване и от години!...
    Феичке, слънце, такава те обичаме! И в зелено, и в кармазъ, и в зумбак'во да са туриш, все ще си си нашата Феичка!
    Прегръщам те!*
  • Верно "тази пуста родопска пролет" ти е взела акъла!Затуй си бяла и добра!Снимки с чаши - в Панагюрище!
  • Фейче, подарявам ти "симфония в розово".Щом ти харесва ,качи си я за снимка.Само ника не сменяй.Чудесен е .
  • Благодаря ви! Поздравявам ви, че не се поддадохте на провокацията ми! Оставам вечно ваша фея...
  • Псевдонимът е носител на емоцията, нали. Feia, носи някакъв заряд и спомен от преди. Този ник трябва да остане. Поздрав!
  • остани си Фея...толкова е красиво...
    и никът, и ти ...да не говорим за поезията ...вълшебство.
    с много обич...усмихна ме.
  • Каква дилема, а? Но както и да се преобразиш, пак ще те познаем! Ти си неповторима!
  • ! Да си му мислила на времето. Сега и на Баба Яга да се прекръстиш, пак ще те разпознаем (от опит го казвам). )))
    Ама, хич да не ти пука!
  • Направо си е чудесно! Нищо не пипай по себе си! Ако си Феята на зъбчетата, няма да ти е по-леко. На всяко зъбче-левче...
  • Що ти требваше?! А ми кажи? Сега ни депресии, ни разчорлена пред хората да се явиш, направо мъка!!! Много добре те разбирам и ти съчувствам. Като прописах еротични разкази, за да не си изложа свестното име, дето все се правя на моралистка, си измислих псевдоним - Ерита Фей, от еротична фея, та тук няма страшно. Импровизирай!!! Феята на сънищата, феята на зъбките...Просто нашата добра Фея. Какво да правиш - съдба, такава си оставаш за нас, по твоя вина или на зодията!!!
  • Бъди-феерична!!!
  • Фея, както и да го смениш, все фейски ще звучиш!!! Еротични? А защо не? С удоволствие бих им се насладила!
    Поздрави, Феичке
    ПП. на снимката изглеждаш като човек, когото бих искала за приятел
  • Ох,успокоих се,че на сутринта си решила да не си сменящ ника,...не че нещо,но...вече съм свикнала да си с това име...,макар че за мен какъвто и ник да си сложиш, пак ще си останеш същата прекрасна ЖЕНА И ЧОВЕК! Прегръщам те -теб,Вили! Продължавай да фействаш! Всичко е наред,ние от сайта те обичаме и харесваме такава,каквато СИ!
  • Феичке,
    бъди жената, която си !
    Когато страдаш, когато си тъжна ще бъдеш Тъжната и Страдаща фея..
    И нищо , че не живееш в Райския кът. За мен Родопите са най- прекрасното място на България..
    Радвам се , че си Пролетна, Горска,Родопска , Чиста ФЕЯ!Феята на Откровението и Истината Бъди !!
  • Аз всякак те харесвам, ама свикнах да си Феичка. Както и да се наречеш, за мен ще останеш Вълшебницата, Която Твори Красота. С уважение към прекрасното ти чувство за хумор и невероятния ти талант,
    една рядка птица (да не мислиш, че не съм си била главата за какво ми трябваше този ник?)
  • Бъди себе си! И носи себе си винаги със себе си...
  • Усмихна ме, феичке, обаче аз пък си мисля, че факта, че не спестили нищо от себе си ни придава допълнителен чар... И за еротичните стихове! Нека пък да знаят хлапетата, че всъщност меракът умира последен... Целувам те за добро утро и слънчев ден!
  • Добро утро от феята! Тъй като утрото е по-мъдро от вечерта, реших да не си променям ника! Запомнете ме такава!

    Дарче, уцели десятката - имам слабост към Джо Кокър!

    Усмихната неделя ви желая!


  • Ами сега? Аз имам нужда от Феята... ))))))))))))))))))))))
  • Както и да промениш профила си,ти винаги ще си това,което си.А ти си Фея на поезията!
  • не променян нищо, Феичке....!

    много си е добре така...
    бъди себе си!!!
  • Остани себе си...Пиши,това,което ти е на сърцето,пиши за себе си,не за мнението на хората...
  • Явно, че първопричината, когато си избирала ника, е била много убедителен аргумент (тогава)!
    За това... еее, айде сега, я си остани такава, каквато те познаваме и обичаме!!!
    А за деколтето... ми, не бери грижа де!
    Нали можеш всеки момент да си смениш снимката с... по-такава!
    Прегръдка топла за теб, ФЕИЧКЕ!!!
  • Никът ти е съвсем подходящ и не ти трябва друг!
    Поздрави и да ни радваш с чудесните си стихове, Вилдан!
  • Какво ни пука, че ти не се харесваш.Важното е,че ние те харесваме и четем.При духовното кой ти гледа формата.Съдържанието е важно.Нямаш основание да се чувстваш неудобно.
Предложения
: ??:??