14.07.2006 г., 10:59 ч.

Какво си говорят дърветата нощем? 

  Проза
3254 0 13
1 мин за четене

Аз мисля, че когато децата по света облекат пижамките си и заспят в топлите легла, дърветата започват да говорят на човешки език. Най-малките дръвчета казват:

-         Какво ли правят децата сега?

Старите дървета отговарят:

-         Те спят и сънуват сънища.

-         Какво е сън? Ние не знаем. Ние не спим – говорят дръвченцата.

-         Това са мислите на децата. Когато  те спят, мислите им се наричат сънища,

-         Защо ние не можем да сънуваме и да играем? Защо ние не вървим? Защо нямаме крака? Защо ние не ядем бонбони и шоколад? Защо ние не пием портокалов сок? Защо ние не се въртим на въртелешки? Защо децата се катерят по нас, а не ние по тях? – не спират да питат дръвчетата.
-     Защото много бърборите - казват старите дървета и си запушват ушите.

© Рони Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ЧУДЕСНО
  • Усмихна ме Много мил разказ!
  • Благодаря!
  • Интересна идея!Браво 6 от мен
  • е аз вярвам че си на 9 години!!!мен няма защо да убеждаваш!!страхотен е този разказ, прекрасно!!!продължавай да твориш!!!
  • Благодаря ви!!!!!!
  • Забравих от мен 6 за вдъхновение и желание да продължаваш да пишеш!
  • Интересно е Рони!
    Нали си на 9 години, нормално е за възраста ти!
    Но като, че ли не е нормално без правописна грешка
    Поздрави и за по- големите около теб, които ти помагат!
  • , разсмя ме на края... малка принцесо!
  • Браво Рони! Ако наистина си го писала ти е чудесно че от тази възраст си започнала да пишеш! Поздрави
  • Благодаря, Мойра! SnoW`PrInCeSs, искам да те помоля за една услуга! Какво още трябва да направя за да разберете, че наистина съм на 9 години? Кажи ми!
  • Няма да ти поставям оценка, но искам да си стимулирана - разказа ти е страхотен!
  • Интересно е , но не мисля , че дете на 9 год. може да напише дори и толкова малък разказ без никакви грешки, и с такава последователност.И все пак поздрави.
Предложения
: ??:??